Rob en Jeanine + kids--> Sunshine Coast--> we got it

OOOooooooo????? Nou wie kan ons hiermee even uit de brand helpen dan hè Sabien! Kan best zijn dat je gelijk hebt dan  :? :?

Groetjes Miranda

people seeking to migrate to Australia on the basis of their work skills recieve points if their nominated occupation is on the MODL,which is current at the time their application is assessed (not when their application is lodged).

opschieten dus, ............   :bike:

:-D  :-D  :-D  :-D IELTS-score terug, listening 9, reading 7,5, writing 7, talking 8, en ik kneep hem nog wel betreffende talking.  :up:  :up:  :up:
:happysun: :laugh:

FF een update:

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD OP HET ASSESMENT!!!    :-( :| :x :cry:

Rob heeft inmiddels een week vakantie en liggen we als waakse hondjes op de mat te wachten.  :p  :p :p

Okee, in principe kan het natuurlijk nog wel ff duren, maar we hadden zo graag gehoopt dat.......  :cry:

Van de week was het bijna zo erg dat we bepakt en bezakt met kinders en al in de auto zaten en net toen we weg reden kwam de postbode eraan. We keken elkaar aan en waren bijna in staat de auto in z'n achteruit te zetten om te kijken wat de postbode bij zich had. Maar goed, uiteindelijk bleef het alleen bij elkaar aankijken en zijn we toch maar doorgereden - gelukkig maar want het zat er toch niet bij!!!      :lol: :-( :| :cry:

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD OP HET ASSESMENT!!!

Ik leef met je meer, het 'niet weten' is onderhand nog erger dan een positieve of (hopelijk niet) negatieve uitslag. De postbode zal inmiddels wel denken dat jullie hem/haar errug graag mogen  :-*, altijd beter dan een  :dog: achter je aan en op een :stretcher: belanden. :rotflmao:. Je krijgt toch steeds meer lol in die smileys (MEER MEER). Nee hoor, sterkte ermee en blijf lief voor de postbode.

Groetjes Miranda

Sterkte Jeanine met "the big wait"....maar het is Maandag! weer een verse nieuwe week!

Wie weet valt het vandaag wel in de bus :)

Groetjes
Syl

Ja ik ga ook voor jullie duimen!!

(Hoe is het afgelopen met de kleine meid?)

Hoi Lin,

Het is helemaal goed gekomen hoor! We zijn in Haarlem ff langs de 1e hulp gereden waar we nog ongeveer 20 min. moesten koelen (bleek 2e graads verbrand  :cry:). Uiteindelijk hebben ze er wat speciale zalf en een hele grote pleister op gedaan.

http://i13.photobucket.com/albums/a254/jdumais/9450b777.jpg

Ze heeft volgens mij nergens meer last van nu - alleen wil ze de pleister er steeds afhalen. We hebben er maar een sok overheen gedaan en dan vindt ze het prima!

Volgende keer zijn we er wel weer bij hoor - vonden het reuze jammer, maar wel leuk iedereen ff gezien te hebben!

Hgr, Jeanine

YESSSSSSS!!!!!  :-D :-D :-D

TRA is binnen en ACCEPTED!!!  :-D :up: :-D :up:

We zijn net twee minuten binnen van ons weekendje Slagharen, wat overigens een groot succes is geweest, maar zeg nou eerlijk - een betere thuiskomst hadden we ons toch niet kunnen wensen!!

Nu snel koffers uit de auto - nieuwe tassen erin en op weg naar Den Bosch - m'n zusje trouwt morgenochten! Kunnen we gelijk de hele familie inlichten!!

Super!!! Gefeliciteerd :happysun:.

Succes met het inlichten van de familie morgen (straks dus alweer :wink:).

Gr. Mel

[move][size=20pt]GEFELICITEERD!! [/size] [/move]

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Van mij ook
Gefeliciteerd    :dance: :dance: :dance:

En nu begint het echt, Good luck.

Gr Ineke    :happysun: :happysun:

[move] :dance: VAN HARTE OP NAAR DE VOLGENDE STAP[/move]

Veel geluk, suc6 en meer van dat soort steun.... :up:

Groeten,
Koen & Katrina

Back