@ Cajendra, ja jammer dat we jullie in Brisbane niet meer hebben gezien - maar we hopen jullie zeker nog eens tegen te komen (hier of anders bij Ayers Rock)! Heel veel succes met jullie nieuwe start en we houden jullie verhalen in de gaten hoor!
Update:
Op vrijdag 4 augustus zijn we na een lange reis in de avond aangekomen in Brisbane. Bij de uitgang stonden Ron, Carien en de kids ons al op te wachten en na wat gezoen en geknuffel hebben we snel de huurauto opgehaald en zijn we achter Ron aangereden naar hun huis.
Ze hebben echt een geweldig leuk huis in Mount Warren Park waar we lekker mogen logeren. :-D
's-Avonds hebben we natuurlijk heerlijk zitten bijkletsen en de volgende ochtend zijn we met z'n allen op autozoektocht gegaan. En of het zo heeft moeten zijn - ik weet het niet, maar de eerste de beste auto waar we tegen aanliepen hebben we ook direct gekocht. Het is uiteindelijk een Hyundai Santa Fe uit 2003 met 54000 km op de teller geworden. Echt een super bak, waar zelfs ik (jeanine) al in heb gereden
(en ook nog niets geraakt :wink
.
Zondag zijn we naar de Hyperdome gereden om de buurt te verkennen en gewoon lekker te shoppen :wink:. Helaas werd Ron hier ziek en heeft zeker de verdere week in zijn bedje gelegen :|. Gelukkig huppelt ie nu weer vrolijk rond hoor :-D
Maandag hebben we een bankrekening geopend, ff langs medicare enzo gewoon the usual wat nu eenmaal geregeld moet worden.
Dinsdag zijn we bij Sarah en Terry langs gegaan en hun prachtige dochter Emily. We hadden ze al ruim een jaar niet meer gezien dus dat was reuze gezellig.
Woensdag konden we de auto ophalen, wat dankzij het papierwerk wel een uurtje of wat duurde :x.
Op donderdag zjin we er weer gezellig met Terry en Sarah op uit getrokken en hebben we gegeten op Mt. Cootha - tjeezus wat een uitzicht heb je daar. Echt een aanrader hoor!
Op vrijdag zijn Rob en ik samen naar Caloundra gereden en reden op een gegeven moment tegen een nieuwbouwproject BellVista aan. Uit nieuwsgierigheid zijn we toch ff gaan kijken en vonden het ronduit geweldig. Na een gesprek met Bronswyn de 'Saleswoman' waren we er eigenlijk al uit, maar wilde toch ff verder kijken. Maar wat we ook zagen niets kon tippen aan wat we eerder zagen. Uiteindelijk hebben we aan het eind van de dag een 'hold' genomen op het stuk land en hebben we morgen een gesprek voor een hypotheek.
Zaterdag zijn we met Ron, Carien en de kids en Terry en Sarah naar Eumundi, Noosa, Perigian en Caloundra geweest. Was een lekker druk dagje - maar errug gezellig :-D
Vandaag hebben Carien en ik Rob en Regina bij gepraat en gaan we met Terry en Sarah lekker BBQ'en in de tuin.
Wel dit was het wel voor zover!
Meer info zet ik er asap weer op - ga nu lekker eten hoor!
Tot snel,
Jeanine