Rob en Jeanine + kids--> Sunshine Coast--> we got it

Hi Jeanine en Rob,

Heb net jullie site bekeken, echt heel leuk :up:.
En die foto's van de kids. Wat een scheetjes, zeg :).
Leuk om jullie ook op deze manier te gaan volgen.

Succes,
Groetjes,
Mel

Wat een leuke site zeg! Ik heb vanmiddag even uitgebreid zitten neuzen, maar echt mijn complimenten heel erg leuk!!

:bye: Lin

Leuke site!!!! Leuke foto's.......en over dat slapen, weet er ook alles van. Maaaaaaaaaaar, er is hoop..hihi..Het duurt soms even maar het komt echt goed. Hey, wij liggen ook wel eens met een heel nest vol hoor :-D Of soms beginnen Zoe & Ramon eerst in de "echtelijke sponde" om daarna gewoon overgedragen te worden naar hun eigen bedjes. Maar jeetje, slapeloze nachten hakken er behoorlijk in. Dus even doorbijten :)

Moest nog even aan je denken dit weekend Jeanine, wat vind je van bats??? Wij zaten dit weekend in Rainbowbeach en iedere avond vlogen er werkelijk duizenden van die beestjes over. Daar kreeg ik even de koude rillingen van :-D :-D

Groetjes
Syl

:-D vanochtend de medicals opgestuurd naar Sydney, de VOG, Jeanine's IELTS en kopieën van de nieuwe paspoorten naar Adelaide, maw we zijn klaar met de papierberg, nu nog enkele weekjes (wishfull thinking) wachten en dan kan het huis in de verkoop en kunnen we een lang weekend Berlijn boeken voor de o zo beruchte stickers  :up: .

Goed zeg, zal wel een fijn gevoel zijn :up: Nog effe gedult en jullie zitten ook in Ozzie.

Groetjes Sander :up:

Wel een opluchting dat alles de deur uit is  :up:

Ik hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten en dat jullie snel het huis kunnen verkopen.

Groetjes,
Susan

we got it !!!  :-D  :-D  :-D vanmorgen in de mail de pre grant letter ontvangen, kippevel en koude rillingen  :up: nu het huis verkopen, naar Berlijn en dan komen we er aan  :cheers: :sunny: :dance:

Geweldig, gefeliciteerd,  :cheer: :balloons: :cheer:

groetjes Miranda  :)

Wow!!!!! gefeliciteerd guys!  :cheer: :cheer: :cheer:

Hoe lang heeft het hele proces nu geduurt voor jullie? en, en, en....zijn jullie er al uit waar jullie je gaan vestigen?? :)

Groetjes
Syl

@syl, al met al ongeveer een jaar bezig geweest, best netjes dus, en waar we ons vestigen? verschilt per dag, hangt van de stemming van Jeanine af  :evil: , nee, waarschijnlijk toch een beetje het binnenland in ergens boven Brisbane (lekker duidelijk he)  :lol: , we willen toch graag een stukje grond om het huis heen, en daar is het mooi en nog enigzins betaalbaar, maar het kruipende beestjesverhaal kan nog wel roet in het eten gooien hoor... :angeldevil:

:-D :-D ach die enge beestjes... dat is gewoon de volgende "hurdle" komen jullie ook wel weer over heen (gewoon goed stampen)! Geniet in ieder geval maar even van het feest-stemmings-gevoel.  :up:
Inderdaad een jaar is een mooie tijd. Mijn zwager is nu ook ongeveer een jaartje bezig en we hopen ook binnen een dag of wat (positief :)) bericht te krijgen...

Groetjes
Syl

Top Rob & Jeanine, Geweldig!!!!! gefeliciteerd guys!  :up:

Suc6 met de verkoop van jullie huis.. :-D

Gr.Koen

Rob & Jeanine!

:congrats:

Geweldig! Wat een heerlijk gevoel moet het zijn! Nou met dat huis van jullie komt het wel goed! Had eens op jou site gesnuffeld Rob en zag daar een aantal foto's die volgens mij vanuit jullie eigen huis gemaakt zijn!

Gefeliciteerd!!!

Groetjes Lin

Tjeeeezusss! Dat doe je snel Rob!  :-o :lol: :-o :lol:

Ik dacht - ene kind op school, andere gevoed - laat ik het goede nieuws eens op het forum zetten - maarre, ben al weer te laat zie ik! Ach ja, gelukkig ben je enthousiast!

Nou mensen, bij deze nogmaal:

WE ZIJN ER BIJNA - WE ZIJN ER BIJNA - MAAR NOG NIET HELEMAAL - HELEMAAL!!

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Gefeliciteerd Jeanine!
Ik zei net nog tegen San, nou dan kunnen we dan eindelijk hier de afspraak maken die we in NL al zouden doen!!!!

Gezellig!!!!

Groetjes Lin

:congrats:
Echt super zeg,ben jaloers(positief jaloers natuurlijk) heel veel sterkte met rest van het geregel.

Groetjes Sander :up:

[quote author=Jeanine link=topic=1364.msg51061#msg51061 date=1141892374]
Tjeeeezusss! Dat doe je snel Rob!  :-o :lol: :-o :lol:

je kent me toch, schat, ik ben toch met alles zo snel....  :oops: :blush:  :donttell:[/quote]

[quote author=rob & jeanine link=topic=1364.msg51029#msg51029 date=1141885017]
we got it !!!
[/quote]

Geweldig, proficiat!

:up:

Back