Rob en Regina bijna in Adelaide

Robby

XPdite Sponsor
Eindelijk is het laatste document voor Dimia gearriveerd.
Morgen gaat alles ( VOG,Medicals enz ) naar Berlijn en dan wordt het afwachten wanneer wij kunnen :dance: en  :happysun:
Ben benieuwd.

Grt
Rob

Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat conflikt op je werk.Zijn jullie er al uit?

Hoi Sander,

Ik vertel binnenkort meer over. Wacht op een geschikt moment.
Ziet er iig  :up: :up: :up: :up: uit.

Grt
Rob

:-D :dance: :beach: :happysun: Hi allemaal,

Het is zover.Vanmiddag kreeg ik het volgende bericht uit Berlijn per post: I am pleased to tell you that your application for migration ( subclass BC 100) has been approved. Please send me your passport so that I can issue your visa. :cheers: :drinking:

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook zo'n bericht mogen ontvangen .Als er mensen zijn die willen weten wat en hoe ik de aanvraag gedaan heb laat het dan weten.

Grt
Rob en Regina

Hoi Rob en Regina,

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!

:congrats:

Groetjes,
Brit

Geweldig Rob!!!!! èn nu nog een grooooootttteeeerrre vis vangen dan die op je foto hè!!!!  :lol: Veel succes met het regelen van de rest.

Groetjes Miranda

:up:   :up:   :up: 

:-D  :-D   :-D
:happysun:  :happysun:  :happysun: 
:cheer:  :cheer:
:sunny: :sunny:

:wow3:  :wow3:  :wow3:

MOOI ZO!!

van harte gefeliciteerd, weer eentje meer op het forum die het allemaal rond heeft :up:
Succes met de verdere voorbereidingen en geniet ervan!!

Gr Wilbert

THANKS GUYS,

Jullie begrijpen wel dat Rob nog steeds een barstende koppijn heeft van al dat :drinking:
Ben nog steeds een beetje  :dizzy:. Wij moeten op ons gemakje alles op een rij zetten. Huis verkopen enz en iemand nog een flinke poot uitdraaien. Aan dit forum heb ik ook veel te danken :applaus: dus Lost kom maar op met dat PMmetje.Ik heb vanaf het begin alle papieren aangetekend met TGP post verstuurd.Nu moet mijn paspoort naar Berlijn.Hoe kan je dat het beste doen.Met de post durf ik het niet.Iemand suggesties.
Wij houden jullie op de hoogte.

Grt
Rob en Regina

Ps. Jeroen mijn hengels heb ik als eerste ingepakt. Blijf oefenen. :fishing:

:lol1:

:-D

Mijn hengels zijn al ingevet en klaar voor gebruik. Je gaat het opnemen tegen een Nederlands Kampioen (Wist je niet he? Dat is even schrikken! (Hoop ik  :-D).

Alles zal recht kom, ik vergeet mijn titel en jij vergeet te winnen, oké?

Rob,

Op het forum staan nog meer mensen die hun bedenkingen hebben tegen het versturen van je paspoort per post. Die hadden wij (afgelopen maart)  ook. Hebben echter toch beide paspoorten aangetekend verstuurd naar Berlijn en met de 2 weken weer terug ontvangen.....MET ons visum!!! Totale kosten waren nog geen 10 euro.

Is mij nog niet verteld maar ik denk voor 23 maart 2006.
Komt wel in mijn paspoort te staan neem ik aan.

Klopt, op je visumsticker staan de exacte data vermeld.

Een andere toekomstige Adelaide bewoner,
Michel

Back