Wat mooi dat alles zo goed gaat zeg! Jullie huis is verkocht, het visum is gevalideerd, jullie hebben werk! Nu dus echt alleen nog de spullen inpakken en laten verschepen/versturen en dan foetsie?
Syl die Indische rijsttafel komt wel goed maar dan moet je wel meehelpen met :Cooking: en :dishes:
Uitslag van de kat is ook binnen en ze mag mee.Alles was goed ze moet alleen 4 kilo afvallen.Degene die ervoor gezorgt heeft dat ze zo zwaar is en de poes zelf heb ik met onmiddelijke ingang op een zwaar dieët gezet :-D.
Voerman is geweest en ze vragen voor een komplete verhuizing in een 20ft container 29 kub en ze doen alles 5495 Euries.Een goeie deal denk ik.
Ik ben een tijde niet op het forum geweest vanwege de drukte.
Nog 4 weken en dan gaat het gebeuren.We zijn het huis reeds uit en logeren bij familie.De overvolle container is onderweg en wij vertrekken 7 augustus.Regina moet nog 3 dagen werken en dan gaan wij afscheid beginnen te nemen.Het zal allemaal niet meevallen maar we zien wel :cry:.
Hey Rob, die laatste dagen/weken zijn inderdaad ni makkelijk .... effe doorzetten, wij denken aan jullie hé!! Geniet er ook een beetje van en tot binnenkort!
Succes
Sara (die hier ook 6 weken alleen zit, Hans en de hond zijn er al)
Hee Rob. Voor mij zijn het nog een twintigtal dagen .... raar gevoel hé? Heel dubbel allemaal. Maar blijf denken aan het leven dat voor je ligt... wauw we gaan naar AUSTRALIE !!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.