Rob en Regina bijna in Adelaide

Kom maar snel deze kant op, heb trek in een Indische rijst tafel  :Cooking:  :-D

Tot snel dan maar!

Ook van ons succes met de laatste afhandelingen hier, en dat jullie maar een fijn leven op mogen bouwen in Queensland  :up:

Gr.Koen & Katrina  :-D

Wat mooi dat alles zo goed gaat zeg! Jullie huis is verkocht, het visum is gevalideerd, jullie hebben werk! Nu dus echt alleen nog de spullen inpakken en laten verschepen/versturen en dan foetsie?

Dank jullie allemaal.

Syl die Indische rijsttafel komt wel goed maar dan moet je wel meehelpen met  :Cooking: en  :dishes:

Uitslag van de kat is ook binnen en ze mag mee.Alles was goed ze moet alleen 4 kilo afvallen.Degene die ervoor gezorgt heeft dat ze zo zwaar is en de poes zelf heb ik met onmiddelijke ingang op een zwaar dieët gezet :-D.

Voerman is geweest en ze vragen voor een komplete verhuizing in een 20ft container 29 kub en ze doen alles 5495 Euries.Een goeie deal denk ik.

Grt
Rob

Hey Robbie, die "andere" Indo :) helpt wel met koken ja...en dan doe ik wel de afwas, kan het bij ons thuis want we hebben een vaatwasser ???:-D :-D

Goed nieuws van het poeze kind in ieder geval! :up: I bet the Mrs. is happy :)

doei
Syl :)

Zo dat is ineens snel gegaan zeg, wat goed! Veel succes en hopelijk zitten jullie snel down under!
Groetjes Francine

Ik ben een tijde niet op het forum geweest vanwege de drukte.
Nog 4 weken en dan gaat het gebeuren.We zijn het huis reeds uit en logeren bij familie.De overvolle container is onderweg en wij vertrekken 7 augustus.Regina moet nog 3 dagen werken en dan gaan wij afscheid beginnen te nemen.Het zal allemaal niet meevallen maar we zien wel  :cry:.

Grt
Rob

Hey Rob, die laatste dagen/weken zijn inderdaad ni makkelijk .... effe doorzetten, wij denken aan jullie hé!!  :up:  Geniet er ook een beetje van en tot binnenkort!

Succes
Sara (die hier ook 6 weken alleen zit, Hans en de hond zijn er al)

Zoo Robby, dat schiet al lekker op... Nog eventjes en dan lekker genieten :)

Succes met het afscheid nemen....

Hi!!!

Dat gaat echt rapido nou zeg! Nog even doorbijten! :up:  voordat je het weet mag je "uit rusten" in het vliegtuig!! :-D

Groetjes
Syl

Hé hoi Rob en Regina,

Tja, die laatste loodjes hè, die zijn het zwaarst en afscheid nemen is meestal moeilijk.

Veel succes en wie weet tot ziens in Australië.

Groetjes,

Erna & Jeroen

Hoi Robbie, nog een maandje joh en dan ben je in Oz.

Ik wens jullie veel su6 met de laatste weken, ik weet dat het niet altijd even makkelijk zal zijn.  :up:

Kop op en suc6, we zien je graag weer een keer hier in Oz.  :-D

Gr.Koen & Katrina  :up:

Afscheid nemen is moeilijk ja, dat merk ik ook.

Maar iig heel veel succes en misschien zitten we straks in hetzelfde vliegtuig  :-D

XXX Tanne

:cry: Nog 1,5 week :-(

Hee Rob. Voor mij zijn het nog een twintigtal dagen .... raar gevoel hé? Heel dubbel allemaal. Maar blijf denken aan het leven dat voor je ligt... wauw we gaan naar AUSTRALIE !!

Sterkte die laatste dagen, ik denk aan jullie!

Sara

Back