Ron&Carina&kids QLD Australie

Geweldig nieuws!!!

[move][size=15pt]GEFELICITEERD GEFELICITEERD GEFELICITEERD!!![/size][/move]

Veel succes met de laatste loodjes...

Groetjes,
Lela

Thx allemaal :up: :up:

Nou zondag a.s , nog een soort ,,afscheids,, borrel met familie en wat vrienden  :cheers: in een bar (eigenaars zijn me schoonzus & zwager) dus dat was zo geregeld :whistle: :-D.ook wel eens lekker als iets niet moeilijk te regelen is :-D!!.
en dan volgende week ron naar berlijn !!!!!! . ben vanmiddag nog bij een,ouwe,, schoolvriendin van me geweest , en toen
ik weg ging zei ze ,,nou heeeeel veel geluk,,!! tja dat voelt dan op zo,n moment wel raar dan komt het errugh dichtbij,
want ik realiseerde me op toen dat ik haar zowiezo niet meer zou gaan zien . en zo gaan de komende dagen nu waarschijnlijk voelen en je weet het , en het hoort er ookbij maar ik geef toe dat ik nu al niet meer zo rustig slaap. :donttell:
maar tegelijkertijd voel ik me gezegend , echt waar dat wij dit gaan doen!!!! ,daarom lekker dubbel allemaal :-D.

cheers !!

carina

Oh meid wat gaat het snel allemaal!
Het afscheid nemen van iedereen is het zwaarst! Ook van mensen die je niet vaak ziet. Ben in gedachte bij jullie hoor de 21e! Filmen jullie alles?

En dan is het zover  :plane: Wij kijken er in ieder geval erg naar uit!

[quote author=spankeren link=topic=4241.msg59756#msg59756 date=1147895488]
maar tegelijkertijd voel ik me gezegend , echt waar dat wij dit gaan doen!!!! ,daarom lekker dubbel allemaal :-D.
[/quote]

Dat mag ook hoor! Een kans om helemaal overnieuw te beginnen in een prachtig land als dit! Geweldig!

Groetjes Lin

Carina,

Gefeliciteerd natuurlijk. En over bagage inchecken: Voor een aantal vluchten kan je bij SAA normaal gesproken 48 van te voren on-line inchecken. Dat gaat echter NIET over de bagage maar alleen je stoel(en). Die je trouwens als het goed is al gereserveerd hebt bij het on-line bestellen van je tickets. Wat wij (pas 1,5 maand geleden, alhoewel het een eeuwigheid lijkt) gedaan hebben is een kamer gereserveerd in het Schiphol hotel (A4) voor de nacht voor het vertrek. Wij woonden nl op een bijna 1,5 uur reisafstand van Schiphol. OP deze manier voorkomen we extra reisstress, en het is ons uitermate goed bevallen!
Natuurlijk ligt e.e.a. ook aan hoe laat je precies vertrekt ('s nachts is de snelweg redelijk leeg, zolang ze tenminste niet aan het 'wegwerken' zijn).

M.vr.gr.

Perthpete

Vandaag naar Berlijn geweest om me visum op te halen :dance:,het was een te gek gevoel, nu is het echt eindelijk.
Nog 1 week en dan gaan we hehe.
Dit weekend worden alle meubels opgehaald en dan is het huis echt leeg, 1 juni is de overdracht van het huis.
En 3 juni gaan we weg naar Brisbane :plane: :happysun: :happysun: :happysun:

:up: nog anderhalve week en dan  :plane: richting  :sunny: we komen jullie over een half jaartje achterna, zet het  :drinking: maar vast koud!! good luck and don't forget to have fun along the way !!! :peace:

Jaahaa! Visum in het paspoort! Guard it with your life!! :wink:
Het gaat snel! Mag wel opschieten, vanmiddag een nieuw dekbed kopen, zodat jullie ook warm kunnen slapen, want het is KOUD 's nachts!!

Hoe was het afscheidsfeestje?

:) Lin

Nou zeg, opeens gaat alles dan echt supersnel hè, 3 juni, dat is nog maar...
...9 daagjes pfew !!!

succes met de laatste loodjes  :up:

groetjes Miranda  :)

Gefeliciteerd met het visum  :happysun:

Geniet van jullie laatste dagen hier en alvast een goede reis.

Groetjes,
Susan

Maluka had het me al verteld, maar dan nu ook van mij nog een felicitatie! Mooi hoor :) Het is echt geweldig om te zien hoe zo veel mensen "om je heen" vertrekken. Het is alleen wel erg moeilijk om niet op zoek te willen gaan naar het goedkoopste retourticket ;) Als je zo de verhalen leest en de foto's ziet (Mark krijg vooral heimwee bij de foto's van Ton en Ineke ;) )
Ik vind het nu al erg raar om te bedenken dat we over 1.5 jaar zo'n beetje in Oz zijn... Wat zal dat toch zijn als je nog 1.5 week in NL bent ;)

alvast voor morgen een hele goede reis  :plane: geniet ervan, veel succes en we zien jullie eind van het jaar !!! :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:

We zijn 4 juni aangekomen en, hebben al veel dingen geregeld.
We hebben diverse huizen bezocht en we hebben er wel een paar gezien die naar ons zin zijn.
Sander en linda helpen ons met veel dingen en dat vinden wij heel erg tof,even hier naar toe en daar naartoe.
We slapen ook bij hun in huis dat is natuurlijk heel fijn.
Onze kinderen zijn ook heel happy, ze zijn meegeweest naar de school waar de dochter van Lin en Sander ( Iris ) op zit en vinden het erg leuk daar dus wie weet.
Het is wel een hele uitzoekerij allemaal maar dat is heel normaal.

Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie en de kids  :up:

Zijn jullie nog in Mango Hill geweest? Zo ja, hoe was het?

In ieder geval heel veel succes met al het uitzoeken en hou ons op de hoogte!

Hgr, Rob en Jeanine

Het gaat hartstikke goed! Aan het eind van de rit zijn we grijs! :-D Hulde aan de mensen met 4 kids! Ron Carien en wij zijn daarvan genezen! :-D
Zonder gekheid, het is erg gezellig. We hebben heel wat in te halen! We hebben al 5 huizen bezocht waarvan er 2 heel erg leuk zijn. So we're keeping our fingers crossed!
Nu nog een auto en dan kunnen ze lekker op pad om spulletjes te gaan kopen.

Jeanine, nog geen Mango Hill bezocht... Waarschijnlijk als ze zelf een auto hebben gaan ze lekker de boel verkennen :up:

Groetjes Lin :)

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. En wat fijn ook dat jullie bij San en Lin terecht kunnen hey :) Dan hoef je je de eerste dagen even niet druk te maken over accomodatie ;)

Veel succes met de huizenjacht, het vinden van een auto en alle andere dingen die nog geregeld moeten worden :)

[quote author=spankeren link=topic=4241.msg61917#msg61917 date=1149631423]
Sander en linda helpen ons met veel dingen en dat vinden wij heel erg tof,even hier naar toe en daar naartoe.

[/quote]

Leuk om te horen dat hulp op het forum niet op houdt als visum eenmaal binnen is maar in Australie gewoon verder gaat met praktische dingen!!

groetjes Teuni

Klinkt erg gezellig daar  :)

Veel succes met een huis vinden en de rest van de dingen die geregeld moeten worden.  :up:

?? Geen Mango Hill bezocht?  :? :?
Ik dacht dat jullie in die buurt zouden gaan kijken??
Never mind, keep us posted - ben benieuwd waar jullie terecht gaan komen  :)!

Veel succes en plezier met z'n allen  :-D :lol: :up:

Hgr, Jeanine

Back