Ron&Carina&kids QLD Australie

Hiya Jeanine

Why Mango Hill als ik vragen mag? Sorry Ron & Carien mag wel even in jullie draadje he?

Groetjes
Syl :)

Tuurlijk  :-D

Nou, toen we Ron en Carina een aantal keer hebben ontmoet hier, had Carina uitdraaien van huizen bij zich die ze helemaal mooi vond in Mango Hill. Vandaar dus mijn vraag  :).

Hgr, Jeanine

Hi Jeanine!

aha, maar mooie huizen kun je overal vinden (soms wel een beetje zoeken uiteraard :-D) Ik was eigenlijk meer benieuwd waarom Mango Hill ken het namelijk niet echt.....Wat trekt jullie aan in Mango Hill, etc (en ben dus gewoon nieuwsgierig :wink: ).

Groetjes
Syl

Hiya,

Ahahh, gezonde nieuwsgierigheid is nooit verkeerd :up:!

Maar vwb Mango Hill - wij zijn er zelf ook nog nooit geweest hoor dus wat dat betreft kennen wij het ook niet echt :dunno:. Het is denk ik meer de locatie - ongeveer tussen Brisbane en Sunshine Coast.

Wij persoonlijk hebben de leefomgeving vanaf Brisbane naar boven als wat rustiger en gemoedelijker ervaren dan het gebied van Brisbane naar beneden (kan een foutief gevoel zijn hoor omdat we maar 1 dag Gold Coast hebben gedaan en drie weken Sunshine Coast  :)). Maar de indruk die het ons gaf kan je vergelijken met een Amsterdam en Den Bosch ofzo.

Dus om toch te kunnen profiteren van het werkaanbod in Brisbane en het gemoedelijker wonen is het gesprek aan de hand van plattegronden wel eens op Mango Hill gekomen.

Maar ja, daar de plek waar je gaat wonen uiteindelijk toch afhankelijk is van waar je een baan krijgt is het theoretisch gezien wel leuk en aardig om vanuit NL op het internet plaatsen af te gaan en huizen te bekijken, maar als puntje bij paaltje komt overbodig geweest. Ach, je moet toch iets als je zit af te tellen  :-D

Maar nog ff terug komen op Mango Hill, als nou niemand daar gaat kijken weten we nooit of het wat is :wink:

Hgr, Jeanine  :-D

Sorry Ron en Carina  :oops: - 't is weer jullie topic hoor  :-D :-D

Het is geen probleem hoor !!!!!

Maar we zijn nu hier goed aan het rond kijken en zien toch hele mooie plaatsen rondom Beenleigh,
Daarom hebben gekeken voor een huis in de omgeving,vandaar dat we niet verder zijn gekomen dan hier maar wie weet ?????
Je moet toch ergens beginnen,en dan kun je altijd verder kijken !!!!!
Als je meteen naar alle plaatsen gaat kijken waar je eventueel wilt gaan wonen wordt je mijn idee gek,
want je moet zoveel dingen regelen.
En wij zijn van mening dat je altijd verder kunt kijken

Ron & Carina

Nou, ik ben zo benieuwd!!! :-D

In ieder geval lekker dat het allemaal voorspoedig gaat! Als jullie eenmaal een huisje hebben, moeten jullie wel ff wat fotoplaatsen hoor!

Hgr, Jeanine

Hey Carien, hoe is het eigenlijk met je moeder? Is ze al een een beetje over de eerste shock heen  :cry:?

Hgr, Jeanine

hey jeanine!!!!

alles goed hier hoor, ja met me moeder gaat het gelukkig ook goed ze belt wel dagelijks hoor voor alle updates .  :wink: :call:
we zijn nu een week in australie , vandaag een auto gekocht die kunnen we a.s woensdag ophalen YES!!!!!!!.  :drive:
.en verder is het hier een drukte in huize beukema zo met twee gezinnen met alle kids ,ron en sander zitten nu samen
voetbal te kijken :soccer:  :redcard:we hebben dan ook heeeel veel waardering voor ze wat een hulp & geduld ze hebben
zo met de drukte die het met zich mee brengt! .vanavond hebben we bij syl & tijn een bbq gehad (ook van ,t forum)was erugh
gezellig !!!!!!!!!  :up: :up:
het ziet er naaruit dat we a.s donderdag naar grafton rijden om bij me vader langs te gaan.
gr carien
p.s sorry dat het een poosje heeft het geduurt voordat ik wat liet horen maar je zult begrijpen dat het nogal druk is op het moment!
denk je dat je het gehad heb in nederland (hihi).

Hgr carien :up:

Hgr carien

Haya Spankies,

Geen probleem hoor die lange tussen pozen - had wel gedacht dat jullie het bere druk zouden hebben :up:

'K heb de foto's op jullie site trouwens nog bekeken - errug leuk hoor vooral zo met z'n tweetjes op die koffer  :-D! Kan me helemaal voorstellen dat Rob en ik over een half jaar ook zo zitten, haha :-D.
Daarnaast hou ik ook de site van San en Lin in de gaten, want die schrijven naast hun eigen dingen natuurlijk ook over jullie.

Wel gezellig hoor, zo met z'n alle BBQ'en. Over een half jaartje (nog 165 nachtjes  :-D) dan willen we ook een keertje mee hoor! (Ik heb voor Ruben een kalender gemaakt van nu tot aan het vertrek waarop hij elke dag een kruisje mag zetten. Dan heeft hij iets tastbaars om naar uit te kijken. En vandaar dat ik ook weet hoeveel nachtjes we nog moeten  :-D :lol:)

Hoe staat het trouwens met jullie zoektocht naar een huis? Toen ik van Lin las dat jullie in de buurt van Beenleigh aan het kijken waren, kon ik het natuurlijk niet laten om ff op het net te snuffelen. Rob en ik vonden toen een huis (21 Bella Vista CCT - Edens Landing) waarvan we dachten dat jij die wel helemaal het einde zou vinden. Later lazen we dat jullie op een antwoord zaten te wachten voor een huis in Edens Landing! Toch niet toevallig hetzelfde huis he  :??!

Nou meid, ik zie wel weer een reactie tegemoet! Heel veel plezier daar met z'n allen en natuurlijk de groeten aan iedereen!

Hgr, Jeanine

:lol1: yep dat is in de zelfde straat dat zou toch wat zijn he!!is een mooie buurt :wink:
ja zo zitten jullie kennende ook echt wel straks op het koffer hihi.

Hgr carien :-D

Zekers een mooi huis  :up: en mochten wij ook zo op een koffer komen te zitten, dan wordt daar zeer zeker ook een foto van gemaakt hoor! 

[move]:-D  :lol1: :w00t: :-D[/move]

:up: Vandaag hebben goed nieuws gehad van makelaar, we hebben een huis eindelijk een eigen stek, om weer een nieuw begin te maken, we zitten in de buurt van Sander & Linda dat is echt een goed gevoel.
De school voor de kinderen is er tegen over dus erg prettig,en vorige week hebben we ook een auto gekocht, dus dat maakt alles een stuk makelijker,we zijn erg goed geholpen door onze vrienden Sander & Linda en door de vader van Carina, we zijn nu een paar dagen ( Grafton NSW )
En over 2 weken ga ik op zoek naar werk, ik heb al gekeken er is genoeg aanbod dus dat zit wel goed. :up:

Ron & Carina

:congrats: We zijn heel blij voor jullie. Eindelijk kunnen jullie je leven na maanden te kamperen :-D ook weer op pakken. Wat is het eigenlijk toch lekker om een eigen stekkie te hebben hé :-D

Groetjes Sander :up:

gefeliciteerd met jullie stekkie, stel de house-warming nog ff uit tot het eind van het jaar (of doe er gewoon nog één), dan komen wij ook!!  :congrats: wat voor auto is het geworden??  :drive:

hoi allemaal !!!!!!!

terug van weggeweest, we hebben eindelijk weer internet  :-D :up:, inmiddels zijn we al aardig gesetteld :lol: :up:.
we hebben een heerlijk stekkie , de kids kunnen zowat naar school rollen (letterlijk) :-D!!.
als we nu weg zijn geweest zeggen we al tegen elkaar zo..nu weer naar huis (burgelijk he :-D) dat is toch een goed teken!.
de kids hebben het ook goed naar hun zin op school, mitch had het eerst ff moeilijk maar sinds deze week is dat ook weer
over , gelukkig maar het is natuurlijk ook niet zomaar iets !.

Hey Ron en Carina en kids,

Mooi om te horen dat het jullie zo goed bevalt. Natuurlijk is er een periode van gewenning nodig. Niet alleen voor jullie zelf, maar ook zeker voor de kids die opeens in een vreemde situatie op school terechtkomen. En lekker dat het al als 'thuis' begint te voelen he :)

Heeeeeeeey je bent online!!!!!!!!  :up: :-D

Super hoor! Is je geek nog lang bezig geweest??

We bellen,

Jeanine

Back