Shark's

Vorig jaar zagen wij een haai niet erg groot maar het was er wel ééntje zwemmen in de Swan river in Perth
Was toch wel heel bijzonder als je een haai zit zwemmen midden in de stad.
Helaas en dat is natuurlijk altijd zo hadden we geen camara bij ons :-(
 
Dat zal je altijd zien, maar wel een bijzondere
ervaring. Was het ver van de kust af? Dat je
de haai zag?
 
[quote author=Jan and Erna link=topic=8143.msg109200#msg109200 date=1201381413]
Vorig jaar zagen wij een haai niet erg groot maar het was er wel ééntje zwemmen in de Swan river in Perth
Was toch wel heel bijzonder als je een haai zit zwemmen midden in de stad.
Helaas en dat is natuurlijk altijd zo hadden we geen camara bij ons :-(
[/quote]

Nee he Erna, niet weer  :grin: Kan me een voorval herrinneren met dolfijnen in de Swan river, hahaha
 
Zal zo'n 10 kilometer van de kust af zijn geweest, ze worden wel vaker gespot hier in de rivier en wij hadden die mazzel.

@Dijnnas ja Perth heeft alles misschien toch maar je plannen om gooien :grin:
Van de dolfijnen in de Swan  heb ik overigens wel foto"s :up: En gisteren heb ik ze weer gezien eindelijk naar 2 maanden kwamen denk ik speciaal voor Australian Day ff langs. Ik blij
 
[quote author=Luuk link=topic=8143.msg109178#msg109178 date=1201364976]
Oh, en op die blauwe haaien na heb ik alle haaien teruggezet die ik ving. Die blauwe haaien gingen in zijn geheel een vrieskist in.. en niet die van mij.
[/quote]

En de haaien die je terugzet, hoe haal je nu eigenlijk het haakje uit zijn bek? :grin:
 
[quote author=slatsr link=topic=8143.msg109361#msg109361 date=1201530483]
[quote author=Luuk link=topic=8143.msg109178#msg109178 date=1201364976]
Oh, en op die blauwe haaien na heb ik alle haaien teruggezet die ik ving. Die blauwe haaien gingen in zijn geheel een vrieskist in.. en niet die van mij.
[/quote]

En de haaien die je terugzet, hoe haal je nu eigenlijk het haakje uit zijn bek? :grin:
[/quote]

Die roesten binnen een paar dagen weg..
 
Back
Top