Patrickkuipers91
New Member
Hallo allemaal, Ik ben aan het einde van mijn 2e work and holiday visa en heb besloten om voor een Skilled independent visa 189 te gaan. Ik ben er wel gelijk achter gekomen dat het hele proces heel verwarrend is en aardig lastig.
Ik ben een timmerman met de nodige diploma's en ervaring en wil graag nog wat jaartjes in Australië blijven.
Nu weet ik grofweg wat ik nodig ben en heb ik mijn IELS test aangevraagd en nu moet ik ook een Skills assesment halen en referenties van mijn oude werkgever hebben.
Heeft er iemand ervaring met dit proces en tips ?
Ik probeer het zonder bureau te doen omdat ik vaak heb gehoord dat het heel erg duur is om dit via een bureau te doen ?
Zijn er nog meer dingen die ik moet hebben voor ik de aanvraag kan doen ?
Alle tips zijn welkom !
Thanks
Ik ben een timmerman met de nodige diploma's en ervaring en wil graag nog wat jaartjes in Australië blijven.
Nu weet ik grofweg wat ik nodig ben en heb ik mijn IELS test aangevraagd en nu moet ik ook een Skills assesment halen en referenties van mijn oude werkgever hebben.
Heeft er iemand ervaring met dit proces en tips ?
Ik probeer het zonder bureau te doen omdat ik vaak heb gehoord dat het heel erg duur is om dit via een bureau te doen ?
Zijn er nog meer dingen die ik moet hebben voor ik de aanvraag kan doen ?
Alle tips zijn welkom !
Thanks