Ja wat een heerlijkheid heh?!Goed nieuws zo net voor het weekend
Al even terug gepost, en misschien is dit antwoord van mij niet meer relevant, maar ik ben nu toch aan het tikken.Ja wat een heerlijkheid heh?!
Misschien dat iemand van jullie dit weet hier... Mijn vriend heeft nog geen IELTS gedaan. Dit heb ik ook aangegeven op mijn EOI. Kan die de toets nog steeds doen binnen deze 60 dagen? Of is de EOI leidend en moet die sowieso nu betalen?
Alsnog bedankt voor je reactie natuurlijk.Al even terug gepost, en misschien is dit antwoord van mij niet meer relevant, maar ik ben nu toch aan het tikken.
Bij ons was het het geval dat we voor de EOI (491 skilled regional) beide de ielts/pte moesten doen. Ik weet niet of daar per aanvraag verschil in zit? Maar Miss Rolls bracht daarmee 5 extra punten binnen, wat ook mooi meegenomen is natuurlijk.
Dankje!Hey Tessa leuk om jullie journey te lezen! Ik ben zelf ook druk met het regelen van alles voor het visum. Welke agent gebruiken jullie?
Even een update hoor.
491 VISA'S GRANTED! LET'S GOOOOOOOO!!
Best wel spannend zo ineens...
We denken aan eind september, begin oktober. Hier nog even de zomer meepakken en daar de zomer in!Gefeliciteerd, wat leuk!!!
Wat is je streefdatum ongeveer om daadwerkelijk weg te gaan??
Ik weet niet of er een draadje voor is, maar wellicht een idee om er eentje te starten, gezien er weer vaart in komt en er meer mensen op het punt gaan komen waar jij nu staat? Ik zit er wel over te denken.
Dankjewel! We hebben er zo'n zin in!Gefeliciteerd!! Geniet ervan!
De lijst met lijstjes die @afterbang hierboven deelt is stiekem wel handig. Die hebben wij aangevuld of uitgedund naar wat wij nodig hadden.
We zien je wel in SA!!
Komen jullie richting Adelaide? Of Mt Gambier of Whyalla?
Miss Rolls zoekt nog naar een goede kapper. Ikzelf heb een kapper aan een snoer die je in het stopcontact steekt maar eentje die praat en het een keer goed doet is nooit weg .
Gefeliciteerd! We volgen jullie graag, want wij gaan ook dit jaar vetrekken. Met hulp van het lijstje met lijstjes van @afterbang en advies van @Emulate over medische zaken. En support van alle anderen natuurlijk! Enjoy en veel geluk!Dankjewel! We hebben er zo'n zin in!
We focussen ons op Adelaide. We denken dat banen daar misschien wat makkelijker te vinden zijn dan in de afgelegen gebieden. Maar wie weet wijken we wel uit als we daar zijn.
Haha! Ik zal jullie op de hoogte houden zodra we aangekomen en een beetje geland zijn, dan kunnen we natuurlijk altijd even een 'kitchen salon' fabriceren.
Wat leuk, dankjewel! Jullie ook natuurlijk.Gefeliciteerd! We volgen jullie graag, want wij gaan ook dit jaar vetrekken. Met hulp van het lijstje met lijstjes van @afterbang en advies van @Emulate over medische zaken. En support van alle anderen natuurlijk! Enjoy en veel geluk!