The Jolly Jumbucks
New Member
Prachtig hoor die Great ocean Road! Zullen jullie echt van genieten. Campings vind je er genoeg, zeker in de buurt van Otway Park, Apollo Bay en Lorne. Wij hebben twee jaar geleden op een camping gestaan in het puntje van Otway Park (Cape Otway) waar er heel veel koala's in de gumtrees zaten: http://bimbipark.com.au/ Hebben er al veel mensen naartoe gestuurd die allemaal erg enthousiast waren.
Ik zou dan een powered site nemen en lekker in de van slapen (of tentje mee).
Houd er wel rekening mee dat het laatste stuk vd GOR echt kronkelt en je daar niet veel kilometers kan maken (ruim nemen dus).
Oja, helicoptervlucht boven de 12 apostels ook de moeite waard
Mocht het toch ene gedoe zijn met de van enzo, dan zouden jullie ook kunnen bekijken in hoeverre zo'n rit met de Greyhound bus een optie is. Dan hoef je echt alleen maar in te stappen en zijn allerlei excursies, de accomodaties en eten geregeld.
Tot slot sluit ik me aan bij het navigatieverhaal, is echt niet nodig! Immer gerade aus en karren maar!
Have fun!!
Ik zou dan een powered site nemen en lekker in de van slapen (of tentje mee).
Houd er wel rekening mee dat het laatste stuk vd GOR echt kronkelt en je daar niet veel kilometers kan maken (ruim nemen dus).
Oja, helicoptervlucht boven de 12 apostels ook de moeite waard
Mocht het toch ene gedoe zijn met de van enzo, dan zouden jullie ook kunnen bekijken in hoeverre zo'n rit met de Greyhound bus een optie is. Dan hoef je echt alleen maar in te stappen en zijn allerlei excursies, de accomodaties en eten geregeld.
Tot slot sluit ik me aan bij het navigatieverhaal, is echt niet nodig! Immer gerade aus en karren maar!
Have fun!!