Social work

Jowein

New Member
Zijn er hier mensen die Sociaal Werk gestudeerd hebben in België?

En die nu bij het AASW zijn?

Waar hebben jullie gestudeerd? Wat? En hoe lang?

En zijn er mensen die Sociaal-Cultureel werk gedaan hebben?

      Veel vragen,

        Joeps
 
K'weet niet of je hier wat aan hebt: ik heb social work in Nederland gestudeerd en kom niet bij de AASW tenzij ik nog 3 units volg (een jaar parttime studie in een Australische universiteit).
Succes, Fae
 
Ik heb Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd en heb getwijfeld of ik mijn assessment zou laten doen bij aasw of als Welfare Work bij het AIWCW, uiteindelijk bleek mijn opleiding meer aan te sluiten bij Welfare Work (alhoewel sommige mensen het ook als Social work hebben laten assessen). Succes.
 
Heb jij je diploma laten assesen toen je nog in Europa was? Of heb je dat ginder gedaan?

Hoeveel heb je moeten betalen?

Merci.
 
Ik heb dat gedaan toen ik nog in nederland was, aangezien het hele proces voor een skilled independant ongeveer een jaar duurt en dit pas een van de eerste stappen is. Ik heb het hele pakket gewoon opgestuurd naar, in mijn geval, het AIWCW. Destijds (2006) was het 500 dollar voor een assessment bij het AIWCW en 600 dollar voor een assessment bij het AASW. Op hun sites is wel terug te vinden of de prijzen zijn verandert.
 
Hoi
Ik studeer op dit moment nog Maatschappelijk werk en dienstverlening (1 van de 3 van social work) in NL.
Ook ik wil na mijn studie alles opsturen naar de AASW om een australisch diploma te krijgen.
Ik heb al paar x contact gehad met de AASW, en het zijn heel behulpzame mensen.
Als je iets niet weet, gewoon even mailen zou ik zeggen. Je hebt waarschijnlijk de volgende dag al antwoord.
Groetjes gweny
 
Hoi Joep

Ik heb helaas geen MW in Belgie gedaan, wel in NL.
Ik heb het hele pakket opgestuurd naar de AASW en had in 3 weken de goedkeuring in huis, zowel via de post als via email.