M5
Moderator
Last edited:
Zodra je met goverment organisaties hier in Australia te maken hebt sta je altijd voor verassingen en snap je de logica vaak niet Voorbeeld: toen wij onze rijbewijzen moesten omzetten hebben we eerst een theorie examen moeten doen, kosten $17 per persoon. 2 weken later kregen we 2 checks van $17 in de mail van de department of transport, omdat die theorie examen 4 maanden voor dat wij die deden al was afgeschaft Dus tegenwoordig verbaast me niets meer in dit land.Die lijst blijft mij toch verbazen....
Ik kan uiteraard enkel van de beroepen spreken waar ik kennis van heb, maar ik zie daar toch weer een reeks opstaan waarvan ik zeker weet dat er absoluut GEEN shortage is, integendeel...
Inderdaad, wij roepen bij zoiets maar altijd: it's Australia mate! Het vergt af en toe wel wat van je geduld, maar langzaam aan raak je gewend aan de andere (soms totaal niet efficiënte) manier van werken. Maar ja wat wil je van die altijd georganiseerde hard werkende altijd aanpakkende NederlandersZodra je met goverment organisaties hier in Australia te maken hebt sta je altijd voor verassingen en snap je de logica vaak niet Voorbeeld: toen wij onze rijbewijzen moesten omzetten hebben we eerst een theorie examen moeten doen, kosten $17 per persoon. 2 weken later kregen we 2 checks van $17 in de mail van de department of transport, omdat die theorie examen 4 maanden voor dat wij die deden al was afgeschaft Dus tegenwoordig verbaast me niets meer in dit land.
Heb je daar voorbeelden van?Die lijst blijft mij toch verbazen....
Ik kan uiteraard enkel van de beroepen spreken waar ik kennis van heb, maar ik zie daar toch weer een reeks opstaan waarvan ik zeker weet dat er absoluut GEEN shortage is, integendeel...