Stage Australië

Manouck Bennink

New Member
Heyhey everybody,

Ik ben een 2e jaars Bedrijfskunde, Management, Economie en Recht student, en ik zou het geweldig vinden om komend september op stage te gaan in Australië. Ik doe nu een minor International Business Studies om mijn Engels te verbeteren.
Nu ben ik op zoek naar een geschikt stage bedrijf, dat is de reden waarom ik hier een bericht plaats. Als iemand hier me zou kunnen helpen mijn netwerk wat verder uit te breiden zou dat helemaal geweldig zijn!

Manouck Bennink
 
Hoi Manouck,

Welkom op het forum!
Ik gok niet dat je via de connecties hier een stage bedrijf gaat zoeken, dus daar zou ik maar niet op wachten als je in September al wilt gaan. Heb je al andere manieren geprobeerd om een stage te zoeken? En een idee waar in Australië je stage wilt lopen?

Groetjes Gwen
 
Hoi Manouck, welkom.

Ben het wel met Gwen eens: het zou mooi zijn als er iemand hier je berichtje leest en je aan een stageplek kan helpen, maar die kans is niet groot. Er zijn speciale bureaus die aan stageplaats bemiddeling doen, daar heb je meer kans van slagen.

Succes en blijf gerust de ontwikkelingen en verhalen hier melden!
 
Welkom op het forum Manouck.

Waar in Australië wil je stage lopen en wat voor bedrijf zoek je?

Zijn er wellicht ouderejaars of alumni van je opleiding die al eens stage in Australië hebben gelopen? Of heeft het International Office van je opleiding nog connecties? Wie weet kun je daar ook een lijntje uitzetten. Succes met je zoektocht!
 
Back
Top