Stava Kazz

Kazz

Well-Known Member
Nou volgens mij wordt het voor mij ook tijd om een stava te maken. Op dit moment zit ik tussen de papieren om alles te kunnen bundelen voor de beoordeling door het AASW. Het verzamelen van alle documenten heeft heel wat voeten in aarde gehad gezien het feit dat ik ruim 12 jaar geleden afgestudeerd ben en ook nog eens de SPH verkort heb gedaan en niet het gevraagde MWD. Dus veel ondersteunende paperassen zoeken, laten vertalen danwel zelf vertalen. En dit alles ook nog eens document voor document scannen. Zo ben je er maar druk mee :)

Zaterdag de beroemde IELTS voor de 2e keer gedaan ( 1e keer in Sydney en nu in Amstedam), nu hopen op een goed resultaat zodat ik de stukken voor het AASW kan opsturen aangezien zij een verwerkingstijd hebben van 14 weken. Ondertussen alles aan het verzamelen voor de uiteindelijke visum aanvraag.

Het is echt een lesje in geduld........heel veel geduld. Mogelijk leer ik dit dan toch uiteindelijk.....

Plan is om, wanneer ik mijn visum heb, eerst bij familie in de Tweeds Head/Coolangetta regio te gaan wonen en zo te kijken naar een mogelijk baan. Heb ik ook ondersteuning bij het regelen van alles.

Maar goed voordat ik te ver op de zaken vooruit loop.........eerst maar eens wachten op de uitslag van de IELTS
 
Ik moet op alle onderdelen een 7 halen, gelukkig geen achten zoals jij :)
Had voor de vorige IELTS S8.5 R7.5 L8 en W6. Hoop dat ik nu voor schrijven een 7 haal en de rest ook boven de 7 heb.

Maar goed, samen duimen wij erg hard :p
 
Dat komt vast goed! Als je schrijven een beetje hebt geoefend (met bestandje van Gwen bijv.) dan is een hele punt stijgen denk ik best goed te doen. En met de rest zat je al mooi, dat lukt echt wel!

#duimduim #nogmaartiendagen
 
Ships.......IELTS resultaten binnen, S8 R9 L8 W6.5
Nu nadenken of ik herbeoordeling ga doen of de test helemaal over ga doen........
 
as I said
Remark

die neiging heb ik ook, alleen duurt dat weer lang, net zo lang als het overdoen van de test.
De vorige keer heb ik ook een remark aangevraagd en die bleef hetzelfde......

Misschien maar beide doen, remark en een nieuwe toets. Of zou dat niet mogen?
 
die neiging heb ik ook, alleen duurt dat weer lang, net zo lang als het overdoen van de test.
De vorige keer heb ik ook een remark aangevraagd en die bleef hetzelfde......

Misschien maar beide doen, remark en een nieuwe toets. Of zou dat niet mogen?

Beide, geen probleem volgens mij
 
Zo teleurstelling verdronken en verdrongen
Nieuwe datum vast gezet op 5 november en tegelijk een remark aangevraagd. Nergens in de voorwaarden gelezen dat niet kon.
 
@Kazz, @Wenden; Even een vraagje voor de Missus. Die wil een remark aanvragen voor writing: Maar ik loop overal tegen de uitleg aan:

Candidates can apply for a re-mark (Enquiry on Results) at the centre where they took the test. This must be done within 6 weeks of the test date and costs 60 pounds sterling.

Nu heeft ze de test in Eindhoven gedaan maar bij de organisatie
British Language training Centre
Oxford House
Nieuwezijds Voorburgwal 328/E
1012 RW Amsterdam

1. Hoe vraag je nu een remark aan?
2. Bij wie/waar?

Snap niet dat er in deze day en age niet gewoon een knop zit in je online user deel met: REMARK
 
@afterbang Wij hebben ook de testen in eindhoven (Aristozalen).
Voor de Remark moesten wij een formulier invullen ( in de bijlage) en het certificaat opsturen naar
Oxford House
Nieuwezijds Voorburgwal 328/E
1012 RW Amsterdam

Dan sturen hun het op naar Cambridge om nagekeken te worden. Doorlooptijd is 10 weken.
Het is 60 British pounds en je moet het gelijke bedrag in euro's over maken naar
BIC:ABNANL2A
IBAN: NL46ABNA0547679386
Onder vermelding van in ieder geval je naam.
Het moet binnen 6 weken in Cambridge zijn.

Jullie hebben het visum toch al binnen? of is de IELTS verlopen als jullie in Januari heen gaan?

succes!
 

Attachments

  • IELTS EOR (1).pdf
    72.9 KB · Views: 8
@afterbang

Jullie hebben het visum toch al binnen? of is de IELTS verlopen als jullie in Januari heen gaan?

Thanks, jij hebt je uitleg 100% beter voor elkaar dan de (officiële) website :up:

En ja, IELTS is al op orde incl. visum. Maar om erkend Psycholoog te mogen zijn in Australia moet je weer door wat hoepeltjes springen. Waarvan 1 dus een Academic IELTS is met alles op 7. Miss Bang had alles voldoende behalve writing een 6.5 :oops:

Het is niet echt een show stopper als ze geen geregistreerd Psycholoog is aangezien ze meer in de consultancy en trainings hoek zit. Maar het is eigenlijk zonde dat je je registratie verliest als je de grens overgaat. Dus ze waagt het er toch maar op. Wie weet lukt het. Als het echt niet lukt om de registratie op orde te krijgen; so be it.
 
ik heb het formulier nog op de mail staan dus als je die wilt hebben :)
Enne ja, ik heb mij ook een ongeluk gezocht op de site, uiteindelijk gewoon gemaild :)
 
@Wenden, @Kazz; centrename & centrenumber. Wat hebben jullie daar ingevuld voor de Eindhoven hangers ?

Sorry voor de vragen. Maar Miss Bang is away dus ik probeer het te fixen voor de tijd om is om een remark aan te vragen.
 
Dat staat op het formulier van je uitslag, bij mij (amsterdam ) staat NL011 en naam is BLTC british language training centre
Is amsterdam niet hetzelfde als eindhoven? Maar je moet de uitslag toch meesturen dus dan komt het vast goed.

Enne, nu kan ik een keer je vragen beantwoorden in plaats van andersom :)
 


OFX
Back
Top