Stava Kazz

... krijg alleen maar vijven op mijn task 1................ik snap die klote grafieken toch niet, ik haat cijfers snap er geen hol van!!!..

Dit probleem heb ik nou ook... Grafieken.. ik snap er in het Nederlands ook geen drol van :(
(ben nu druk aan het oefenen)

Nog tips hoe het jou gelukt is?
 
Super @Kazz Gefeliciteerd! Wat een mooie lijst :D Ik hoop dat het mij ook lukt over 2 weken! Heb al 3 writings ingeleverd bij Ieltsadvantage, en de resultaten waren variërend tussen de 5,5 en 8! Pfff echt lastig... Waar ging je writing uiteindelijk over? Toevallig een topic dat je had geoefend?
 
task 1 was een tabel, dus vaste cijfers en ging over vervoersmogelijkheden (auto/fiets/bus etc) in 2 tijden en een voorspelling voor de toekomst. Task 2 waren 2 vragen, waarom gaan mensen online winkelen en welk effect heeft dit op de lokale winkels. Voor task 2 heb ik mij echt aan zijn opzet (ieltsadvantage.com) gehouden, dus de inleiding met thesisstatement etc en de 2 vragen in elke een paragraaf beantwoord en dan een conclusie.

Task 1 heb ik heel veel geoefend door voorbeelden op internet te zoeken en te kijken of ik de overall trend kon vinden (omdat ik die vaak niet zag) en om te kijken of ik dan de anderen opvallende dingen zag. En gewoon hard oefenen op task 2 zodat ik daar ongeveer een 8 zou halen, dan kon ik wel een 5 halen op task 1 :)

Enne @Heleen1985 en @Sjasje , jullie gaan hem ook halen!! komt vast goed!
 
pffff pakket verzekerd op de post gedaan........'maar' 3x nagekeken of alles er in zat.....en nu nog aan het bedenken of ik alles er wel ingedaan heb.
Iets met controle issues......pfff nu afwachten............iets met geduld..............

Laat ik dat nu net gewoonweg niet hebben!
 
mail van de AASW, ze hebben mijn spullen ontvangen......alleen die laatste zin he........wat bedoelen ze er mee.
neiging om nu gelijk te mailen wat er aan de hand is etc, wat kan ik uitleggen.............maar goed zoals wijze mensen hierop het forum al zeiden...............gewoon geduldig blijven en wachten tot dinsdag....

Your documents have been reviewed and on a preliminary check of your file it would appear that you have included all required information.
(Karen, I’ve done pre assessment on your application but need to speak with the Professional Officer on Tuesday regarding your fieldwork placement). You will receive another email from me next Tuesday.

ps ben geen controlfreak of zo hoor.....
 
Als ik het lees is alles OK maar twijfelt hij/zij nog bij een veldwerk dingetje wat tie hogerop gat leggen. Het feit dat hij/zij al wel met je deelt is waarschijnlijk om aan te geven dat je niet onder op de stapel ligt maar je wel nog even moet wachten ;)
 
Als ik het lees is alles OK maar twijfelt hij/zij nog bij een veldwerk dingetje wat tie hogerop gat leggen. Het feit dat hij/zij al wel met je deelt is waarschijnlijk om aan te geven dat je niet onder op de stapel ligt maar je wel nog even moet wachten ;)

Mijn stage moeten ze inderdaad even goed bekijken......ik wacht wel af of er vragen over zijn en als die er niet komen ben ik ergens tussen de 14-16 weken aan de beurt. Dan gaan ze het dikke boekwerk met een fijne kam doorworstelen en hopelijk een stempel van goedkeuring geven. ....
 
Ook wel leuk: wordt je gebeld door je moeder of je even wilt komen omdat de familie van mijn vader vragen heeft over australie. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag naar australie wilde verhuizen, iedereen in de familie weet het, op het werk ook. Maar nu wilde de familie wel eens weten hoe zoiets allemaal in zijn werk gaat. Kijken hoe hard ze gaan lachen als ze horen dat het vooral veel geduld kost.............ze kennen mij tenslotte
 
Blijkt dat mijn oom bijna 50 jaar geleden ook in australie heeft gewerk en gewoond. Toen ging je er nog gewoon heen en kwam je door de douane heen kon lopen en werken waar je wilde. Als je zijn verhaal vergelijkt met onze verhalen dan is dat een wereld van verschil. Ook hoe het leven toen was en mijn ervaringen met het Australische leven. Maar vroeger was niet alles beter
 
wel alles anders :D
Dat is een zeer voorspoedig begin die email. Ik zou even achterover leunen nu (probeer het eens) en rustig je ding doen in NL.
Het is altijd leuk als er iemand is zoals in je familie die het verhaal een beetje met je kan delen. Genieten van een koude kerst, want dat is toch echt niet hetzelfde hier hoor!
 
zeker anders, al is het rijden met alcohol op nog steeds (helaas) hetzelfde.

Gister mailtje gekregen dat mijn preliminary check van de documenten akkoord is. Ticked that box :)

kan ik nu rustig op de bank zitten met mijn snotterdoekjes (lang leve de griep!)
 
ach gossie, ja gewoon op naar het nieuwe jaar in blakende gezondheid en vol verwachting op het geen dat komen gaat!
 


OFX
Back
Top