stavaza nesje

nesje

New Member
ik dacht ik start hier nu maar mij  eigen topic om iedereen op de hoogte te houden van en hoe het allemaal verder verloopt.
Heb mezlef al wel voorgetseld in : Ines, Elger en Tosj gaan naar oz!

1. Heb eindelijk mijn studiegids te pakken gekregen.  Heb er héél veel voor moeten bellen, maar het is gelukt.
2. Zaterdag 12/9/2009 heb ik IELTS test.  Spannend!!!! Mondeling is om 14.20u, dus dat valt qua wachten wel mee.
Nu maar hopen dat ik er van de eerste keer door ben, moet een 7 halen op de ACADEMIC omdat ik als leerkracht mijn aanvraag doe skilled 175 visum.

we hebben ook een weblog op :
http://ineselgertosj-goingdownunder.blogspot.com/

Bwa, dat komt wel goed, denk ik.
Zoals gij daar voor geoefend hebt... kan niet mis gaan. :wink:
Zal in alle geval ook voor jou duimen die dag. :up:

bedankt voor de steun!!

@anneke : past maar op met duimen, dan kunt ge zelf ni schrijven  :p

[quote author=nesje link=topic=10369.msg146022#msg146022 date=1251896097]
@anneke : past maar op met duimen, dan kunt ge zelf ni schrijven  :p
[/quote]

Hmm, da's wel waar. :lol:
Misschien kan ik al oefenen om met mijn tenen te schrijven. :roll:

Inderdaad. :grin:
Zie me daar al zitten: duimen omhoog en met een pen tussen mijn tenen.
Garanti dat ik daar volgende week mee begin te lachen als ik moet gaan zitten voor de test.
Tot ik de vragen zie... :lol:

woehahahaha  :grin: :lol:
'k zie u daar al zo zitten Anneke :lol:

Da worden binennpretjes volegende week... tot we  de vragen krijgen  :p

[quote author=nesje link=topic=10369.msg146097#msg146097 date=1251995668]
Da worden binennpretjes volegende week... tot we  de vragen krijgen  :p
[/quote]

Inderdaad. :grin:

de sessays en grafieken komen er bijna langs mij oren uit!!!

Laatste weekend om te oefenen se en dan volgende week..big day...

'k heb veel geoefend, meer kan ik er ni voor doen.

Pff, bij mij ook. En sommige dagen gaat dat vlotjes en andere dagen zie ik het niet zitten. :roll:
Vandaag nog wat geoefend en dat ging prima. Hopen dat we zaterdag ook geluk hebben.
En dan zijn we ervan af. :p

morgen is het zo ver!!!!!!!!!!!

:loudcry: :crazy: :cry2: :doofywave: :egg: :hang: :koekkoek: :nana: :wavecry:

IELTS here I come.....................

IELTS achter de rug ....
Wat een stressy dag, dat kan echt niet gezond zijn!

Mijn dag begon met me te overslapen, iets wat me NOOIT overkomt, dan vond ik geen parkeerplaats, had geen potlood bij, ben wel 3x gestruikeld op straat en tot slot liet ik bij thuiskomt mijn GSM in mijn welverdiende glas wijn vallen :blond:

Voor de rest gin de test wel ok denk ik, , maar zeker weten doe je zoiets nooit...

De listening ging ok, de reading ging heel goed.  De writing, tja, ik denk het wel, de tpoics spraken ma alvast aan dus dat viel wel mee.

Bij de speaking kreeg ik vragen over picnicken, vond het een stom topic.  Ik weet niet of ik dit naar behoren heb gedaan.  De dame was alvast super vriendelijk en zei dat het een goed en fijn gesprek was en dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken,  maar dat zegt ze waarschijnlijk tegen iedereen.

Nu 13 dagen wachten op de uistlag... :crazy:

Nou, ondanks alle tegenslagen :grin:, klinkt het wel als een goed resultaat. Vervelend is het wel als je perse een bepaald cijfer voor elk onderdeel moet halen, omdat het altijd moeilijk in te schatten is. Bij speaking gaat het heel erg om hoe je jezelf verstaanbaar maakt. Op zich. als zij zegt dat je je niet druk hoeft te maken, denk ik dat dat zeker wel goed zit (zij ze tegen mij niet, maar had uiteindelijk toch een 8). Schrijven is altijd moeilijk te beoordelen, maar als de onderwerpen je al aanspraken, scheelt dat alweer.
Nu komt het vervelendste gedeelte; 13 dagen in spanning afwachten. Ik zal voor je blijven hopen en hoop hier over 13 dagen een positief bericht te lezen :up:
Nu maar even lekker achterover met een glas wijn (zonder telefoon :lol:) en wat lekkers. Dat heb je wel verdient.

Succes met het wachten op de uitslag! Das best moeilijk weten we uit ervaring. En helemaal irritant als je de uitslag niet op de site kunt nakijken omdat je steeds een foutmelding krijgt, en je dan op de post moet wachten die maar niet wil komen......  :shock:
Maar als ik zo hoor dat je er zelf een redelijk goed gevoel bij hebt Nesje, dan zit het waarschijnlijk wel goed.

Hmmm vraag me af hoe je dat gedaan heb met je mobieltje.... of je had een klein mobieltje of een groot glas wijn in geschonken!  :grin:

Dus het is eventjes aftellen voordat je de uitslag weet... sterkte met aftellen  :up:

Back