Zaterdag eindelijk het verlossende bericht... hoop ik... :dizzy:
Heb al wat nachtmerries achter de rug...
Met al de veranderingen die nu op til zijn, ziet het er niet naar uit dat we voor eind 2012 down under gaan geraken. :cloud: En dat is dan nog als ik geslaagd ben voor de IELTS en mijn skills assessment ok is, wat er anders gaat gebeuren weet ik niet, daar wil ik zelfs effe niet aan denken :loudcry:
We wilden voor een NSW off-list sponsorship gaan, maar heb net op hun site gelezen dat deze niet meer gegeven woden. Ik begrijp ook wel dat door de crisis ze alles wat rustiger aan willen doen, maar wachten is nooit leuk. :wall:
Wij hadden gehoopt te kunnen vertrekken als onze zoon klaar is met zijn basisschool, dat is juni 2012. Als we late vertrekken moet hij eerst nog hier starten in het middelbaar, dit dan maar voor even... vinden we niet te doen eigenlijk.
Nu komt m'n vraag :
Als we nu toch vertrekken in juli 2012 op een 3 of 6 maand temporary visum en rond reizen (we geven onze zoon dan even zelf les) komen we dan in de problemen voor het verkrijgen van ons permanent visum? We zouden dan op het moment van het verkrijgen van ons permanent visum niet in België zijn...
Weet iemand of dit voor ons een mogelijkheid zou zijn?
'k weet dat het nog allemaal ver af is, maar zoals jullie hier allemaal wel weten is plannen van de toekomst hetgeen ons erdoorheen sleept...