effe een update... na een niet zo positief telefoontje van het immi bureau.
Vrijdag ben ik naar Kliroy educations geweest in Utrecht en daar hebben ze me allerlei brochures meegeven van uni's in Oz.
Hoe het er nu voor staat...
We plannen om op een student visa te gaan. Zouden graag juli 2011 vertrekken, dat is dus een jaar eerder dan eerst voorzien. Maar mijn IELTS uitslag is wel genoeg om de studies aan te vatten en ik wil dus vertrekken als deze uitslag nog geldig is, heb geen zin om weer dit hele stressy gedoe over te doen.
Momenteel ligt mijn keuze bij La Trobe uni in Melbourne en ik zou een master of education gaan doen.
Ben de laatste twee dagen vollop bezig geweest met berekenen, maar het ziet er redelijk goed uit. Het is een erg dure grap, maar wij vinden het dit waard.
Ik kijk absoluut nite tegenop om terug te gaan studeren, was dit eigenlijk 2 jaar geleden van plan maar dan in België, maar was niet haalbaar, en nu dus wel...
We hebben geen zin meer om een skilled indepent aan te vragen nu, alles is te onzeker geworden en wij willen absoluut vertrekken voor onze zoon naar het secundair onderwijs moet en dat is september 2012...
i