stavaza nesje

Spannend allemaal!
1 voordeel is dat de Ielts 2 jaar geldig is mocht je skills niet in orde zijn...waar we natuurlijk niet van uit gaan
afro.gif

Ik heb nog alles denk ik. Vorige keer had ik net een 1/2 punt te kort voor writing.
Ik moet daar dus vooral op oefenen. Ik moet de komende 2 weken nog verder werken voor mijn opleiding, maar dat is 1 juni klaar. Dan heb ik nog 3 weken om te oefenen voor de IELTS.
Als ik er niet door ben ga ik in augustus bij BTLC een week les volgen, maar dat is heel duur, dus hopen dat het me deze keer lukt!!!

Vast wel, alle vertrouwen in!!
Ik weet ook nog wel een Skype docente als je die zoekt.
Ze heeft Fokko zijn writing ook een stuk beter gekregen. :up:

OKE NESJE (voor battery PC uitvalt):

HEEL VEEL STERKTE bij deze volgende uitdaging, dat het dees maal mag lukken!

1000* THUMBS UP! :smile:

mijn directie van de school waar ik werk heeft vandaag telefoon gehad van een dame van vetasses voor meer uitleg?!

Is dit nog al bij iemand gebeurt? Raar, maar waar. Geen problemen hoor, maar had het precies nog nergens anders gelezen.

Maar ja, ben er toch niks mee..... alles moet opnieuw... en bij AITSL maakt werkervaring geen deel uit van de aanvraag...

Gek toch hoe het zo verschillend kan zijn voor het zelfde beroep....

Weet iemand of ze ook van DIAC bellen naar je werkgever om je werkervaring te checken? Kan ik haar al voorbereiden dat het nog eens kan gebeuren, misschein.... :wink:

Voor zover ik weet komt dat zelden voor .Heb dit al eens besproken met mijn Migratie bureau en alleen in gevallen waar iets 'rammelt' schijnen ze dit van DIAC uit te doen. Wij zaten er nl niet op te wachten dat er slapende honden ( klanten van mijn man) werden wakker gemaakt voordat ons visum rond is.Vandaar dat ik dat al eens heb nagevraagd...

groetjes ! Chantal1

thanks voor je reactie chanta!
vond het gewoon raar dat ze dat effectief doen <_< hoef me gelukkig nergens zorgen over te maken , maar vroeg me dus af of DIAC dat ook doet, lijkt me onbegonnen werk

Denk dat Diac dat niet snel zal doen, aangezien er al een heel traject vooraf gaat met werkervaring enz.
Maar volgens mij kun je aangeven dat je niet wenst gebeld te worden naar je huidige werkgever ivm "geen slapende honden wakker maken".
wink.gif

stoort me niet hoor dat ze bellen, heb niks te verbergen, was gewoon verbaasd dat ze dat effectief doen. Was op de middag dus is het voor hen toch nacht. De dame sprak zelfs wat Nederlands.

Mijn directie vond het wel raar, zo ineens telefoon uit Australië, ze wist gelukkig van het hele proces af, maar toch...

Hee Nesje,

dat meen je!! Zou ik toch echt niet op zitten wachten, bij mij op het werk weet niemand er nog vanaf!
Ik hoop dus ook niet dat DIAC dit gaat doen.
Dan zal je binnenkort wel de uitslag krijgen? Maar daar heb je dus weinig aan.. Balen.
Succes voor 1 juli, dat het maar positief uit mag pakken voor jullie!

Groetjes Ireen

Hoi Ireen,
gelukkig wist mijn baas er wel van!
Bij de assessment door AITSL maakt werkervaring geen deel uit van de aanvraag, dus die gaan dat zeker niet doen. Vandaar day ik me afvroeg of DIAC het ook dooet, kwestie van voorbereid te zijn :wink:
Uitslag krijg ik eind deze week hadden ze gezegd, maar kan er niet van wakker liggen, ben er iets mee <_<

Jullie al beslist?

Hoihoi,

ja, wij hebben beslist dat we het gaan doen! We hebben de regio Orana uitgekozen. Formulieren zijn ingevuld, mijn partner heeft ook de ielts test afgelegd en de documenten zijn vandaag aangetekend verstuurd.
We zouden binnen 2 weken (!!!) de uitslag al horen over het sponsorship en dan snel de aanvraag bij DIAC. Spannend hoor, het gaat opeens wel heel erg snel. Merk dat ik het allemaal wel heel erg spannend vind nu. Pff...!

Groetjes Ireen

Hoihoi,

ja, wij hebben beslist dat we het gaan doen! We hebben de regio Orana uitgekozen. Formulieren zijn ingevuld, mijn partner heeft ook de ielts test afgelegd en de documenten zijn vandaag aangetekend verstuurd.
We zouden binnen 2 weken (!!!) de uitslag al horen over het sponsorship en dan snel de aanvraag bij DIAC. Spannend hoor, het gaat opeens wel heel erg snel. Merk dat ik het allemaal wel heel erg spannend vind nu. Pff...!

Groetjes Ireen

:up:

Back