StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
Jeetje wat balen! Tja je hebt maar 1 koper nodig, maar hoe vind je nu net die ene he :( Ik duim mee!
 
Ah joh, wat is nou 15k >:D;) mijn gat was iets of wat groter.....je moet ook al die tijd blijven betalen aan je hypotheekverstrekker......Misschien toch maar eens over denken?
 
Die ene die ik nog voldoende wil betalen; ik hoop voor jullie mee dat deze persoon zich snel bij jullie meld!
 
Slecht nieuws...

Herkenbaar: helaas zijn verkoopperikelen zo'n beetje de grootste sta-in-de-weg van de meeste emigranten van nu.
Dat is dan wel een goede reden om niet overhaast te werk te gaan, maar uiteindelijk komt er wel een moment dat er een knoop doorgehakt moet worden.
Ik hoop voor je dat het je lukt zonder onoverkomelijke verliezen de deur dicht te trekken.
Succes ermee, we duimen mee.
 
Het is de goden verzoeken en je zult altijd zien dat als we hier iets zeggen dat het niet doorgaat; maar we hebben iemand die voor de tweede keer wil kijken. Wel met een aannemer, want vloer, keuken,blabla, maar als ze niks te zeuren hebben dan kunnen ze ook niet onderhandelen natuurlijk!

So let's cross our fingers dat die tweede bezichtiging nu snel rondkomt, zodat we weer wat meters gaan maken!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top