Melbourne heeft alles, super klimaat : je kan ook nog weleens een trui gebruiken in de winter, en heerlijke zomers. De huizen vinden wij ook mooier vooral die Victoriaanse exemplaren. Ook heb ik gezien dat de huizen in Melbourne en Sydney een wat grotere woonkamer hebben, ja is me echt opgevallen, in Perth en b.v. Brisbane is het allemaal zo hokkerig ingedeeld, heb al zoveel real estate sites bekeken, en omdat wij eerst in Geraldton onze voorkeur had toen Perth, Mandurah, vervolgens Brisbane en jawel we eindigen (hopelijk) in Melbourne.
Ik heb zelf 5 maanden in Sydney gewoond (backpacker tijd) op de Maclaystreet, en ja dat was ook een Parel :wink:, maar Sydney is natuurlijk niet al te ver weg van Melbourne.
Ook vind ik het leuk dat Tasmanie niet al te ver weg is, daar heb je ook van die super geweldige huizen. Maar er wonen nee, dan zou ik echt een eiland gevoel krijgen.
In Geraldton woont mijn zus met haar man en kinderen, een stad die mij net even te weinig te bieden heeft, Perth viel me op dat er qua banen aanbod veel minder is dan in Melbourne en Sydney.
MELBOURNE IS THE PLACE TO BE.