Eindelijk weer een berichtje van mij. dit keer wel uit Australia.
Reuze blij dat ik weer terug in Mackay ben en met heel veel dingen is het alsof ik nooit weg geweest ben.
Okay, er is veel bijgebouwd, dus verdwaal ik nogal snel, eerst maar een gps aangeschaft, met mijn richtingsgevoel is dat echt een van de eerste levensbehoeften.
Het internet werkt weer thuis, ging eigenlijk redelijk snel en met de snelheid is ook niks mis mee, de hoeveelheid date dat je kan downloaden is wel gelimiteerd, maar dat doe ik toch niet veel, hoogstens wat muziek en e-boeken.
Las net dat het heel gezellig was in Scheveningen, net zoals in Breda laatst, altijd leuk om de gezichten achter de berichten eens te zien. Voor iedereen die deze kant opkomt; een Australische barbeque ziet er toch wel iets anders uit en de stukken vlees zijn ook veel groter. Vanmorgen nog een ontbijtje gemaakt op de barbi, bacon and eggs, moest wel eerst een huntsman spider (niet gevaarlijk) wegjagen voordat ik beginnen kon.
Las net dat m'n container een weekje later in Brisbane aankomt dan gepland, maar dat is een van de dingen in Australie waar je toch aan wennen moet, geeft me wat meer tijd om wat ruimte te maken in Pamela's huis.
groetjes from the sunshine state Johan