Subclass 309 Pamandgeorge

Een goede vlucht gewenst Johan!!!
Vond het leuk je nog gezien te hebben bij het Breda uitje!
Heel veel geluk met je nieuwe leven in Oz

Een hele goede vlucht gewenst en op naar goed weer :)  :plane:

Zit er dik in dat ze je op staat de wachten  :up:

Een hele goed vlucht Johan.
Ik wens je alle goeds en geluk toe in mackay en geniet van je nieuwe stap samen met Pamela.
Wij zitten 16 september in Berlijn voor Max z'n spouse visa.
Huis is inmiddels onder voorbehoud verkocht en als alles naar wens gaat dan willen we op Australia day 26 januari
Perth binnen gaan vliegen!

groetjes,
Michelle & Max

Hej Johan!

Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad, want je leest dit waarschijnlijk pas aan de overkant  :smile:

Laat je ons nog weten wanneer je hond ook in Oz is gearriveerd?

Veel geluk samen!

Groetjes,
Kathren

Eindelijk weer een berichtje van mij. dit keer wel uit Australia.
Reuze blij dat ik weer terug in Mackay ben en met heel veel dingen is het alsof ik nooit weg geweest ben.
Okay, er is veel bijgebouwd, dus verdwaal ik nogal snel, eerst maar een gps aangeschaft, met mijn richtingsgevoel is dat echt een van de eerste levensbehoeften.
Het internet werkt weer thuis, ging eigenlijk redelijk snel en met de snelheid is ook niks mis mee, de hoeveelheid date dat je kan downloaden is wel gelimiteerd, maar dat doe ik toch niet veel, hoogstens wat muziek en e-boeken.
Las net dat het heel gezellig was in Scheveningen, net zoals in Breda laatst, altijd leuk om de gezichten achter de berichten eens te zien. Voor iedereen die deze kant opkomt; een Australische barbeque ziet er toch wel iets anders uit en de stukken vlees zijn ook veel groter.  Vanmorgen nog een ontbijtje gemaakt op de barbi, bacon and eggs, moest wel eerst een huntsman spider (niet gevaarlijk) wegjagen voordat ik beginnen kon.
Las net dat m'n container een weekje later in Brisbane aankomt dan gepland, maar dat is een van de dingen in Australie waar je toch aan wennen moet, geeft me wat meer tijd om wat ruimte te maken in Pamela's huis.

groetjes from the sunshine state    Johan 

Super goed nieuws! Ik wens je heel veel succes met dit nieuwe leven maar dat zal wel los komen, he.
Zeker met een begroeting van een Huntsman... brrr :shock: :lol:

Ja,idd een lekkere begroeting die spin.. ps kwam Pamela je nog ophalen uit brissie??
Succes met alles!!!!

Hej Johan,

Leuk om wat van je te horen! Enne ruimte maken in de vrouwen woning zal niet meevallen.... (spreek vanuit mezelf  :wink:)

De pot Vegemite begint aardig te slinken... het is nu vaste prik... zondagochten toast en vegy... heerlijk! Bedankt nog!

Joeghee,
De spullen zijn gearriveerd en alles paste in de garage. De auto moet maar een paar dagen buiten blijven.
Mag alleen nog bijna niets uitpakken, want Pamela is te werk en ze wilde er perse bij zijn. Alleen m'n gereedschap mocht ik uitpakken.
De fietsen ook maar even uit de doos gehaald en de fietsmanden erop gemonteerd. Kunnen we meteen naar haar zus fietsen, nadat ik
haar vanmiddag ophaal.
Totaal geen rekening van de douane, 2 dozen waren opnieuw dichtgeplakt, maar voor de rest alles oke.
Zelfs geen scans, dat was toch wel een prettige verrassing, geen extra kosten, terwijl er toch een dooos vol met houten spullen bij was.
Wel opgegeven en zelfs de rieten fietsmanden op Pamela's fiets is niets van gezegd.
Maar ja, als zelfs de kroepoek er door heen komt.

Groetjes  Johan (Pamandgeorge)

hahaha moest wel lachen toen ik las dat je nog niets zonder Pamela mocht uitpakken... wij vrouwen hè  :grin:

Maarehhh dat is wel ff fijn dat er geen bijkomende kosten of verdwenen spullen zijn.  :up:  Geniet van je eigen spulletjes :smile:

Weer eens tijd om wat te posten.
En met goed nieuws, aanstaande maandag begin ik in m'n nieuwe baan, na 5 maanden vakantie wordt dat ook wel tijd, niet dat het me niet bevalt, genoeg klusjes te doen rond het huis etc..
Als hydrauliek monteur, het maakt me niet veel uit wat ik doen moet, zolang ik maar mag sleutelen. Net een nieuwe werkplaats, dus dat is wel prettig en maar ongeveer 5 km, vanwaar we wonen, dus als het wat koeler wordt, dan pakken we de fiets.
Volgende maand komt m'n zusje ook op vakantie voor 4 weken, ze heeft hier ook al eens een jaartje gewoond en weet dus de weg hier.
Leuk om haar weer te zien en alle nieuwtjes weer te horen, hoewel we regelmatig skypen.

groetjes Johan

GEFELICITEERD!!!! met je nieuwe baan! Lekker hoor! Ik kan begrijpen dat je na 5 maand wel eens wat anders wilt (alhoewel niks doen ook wel lekker is hoor, op z'n tijd).
Succes ermee!!

Leuk is dat om te lezen ; als het wat koeler wordt pak ik de fiets. :? :grin:
En ik hoop al maanden dat het warmer wortdt zodat ik ook op de fiets kan gaan!

Gefeliciteerd met je baan. Had je express een tijdje vakantie gevierd, of had het een tijd geduurd voor je ergens aangenomen werd?

Hej Johan,

Gefeliciteerd met je baan! Wie wil er niet 5 maanden vakantie.

En net zoals Skip zegt.... hier is het nog te nat en te koud om op de fiets op pad te gaan. 5km is wel erg lekker dichtbij :up:

Groetjes,
Kathren

Het was nier express, maar ook niet helemaal per omgeluk dat ik 5 maanden vakantie gevierd heb.
Af en toe wel een sollicitatie opgestuurd, maar er zat niet veel haast achter.
Gelukkig had ik m'n huis met behoorlijk wat winst verkocht, in de net nog goedkope tijd gekocht.
Dus dat maakte het een stuk gemakkelijker en Pamela heeft hier haar eigen huis, die ze verhuurde toen ze 2 jaar in Nederland woonde.

groetjes Johan

Nou ik hoop dat mijn huis ook een leuk centje gaat opleveren. Maakt het inderdaad allemaal makkelijker.

De laatste stap is ook genomen, mijn hond Mack is weer thuis.
30 dagen in quarantine en dan ook nog een vlucht naar Mackay, dat viel niet mee.
Hij is een stuk rustiger geworden, gaat wel weer goed komen, kan me voorstellen dat het een hele verandering voor hem is. Hij laat me geen moment uit het oog en als ik de deur uitga en hij niet mee mag, dan begint ie te piepen.
Nu nog een hondentrimmer zoeken die weet hoe je een schnauzer moet plukken,
We zijn 3 dagen in Sydney geweest, Pamela's broer woont daar. En het was koud, 6 graden 's avonds, ben ik niet meer gewend.
Om maar te zwijgen over de files. Direct al na het vliegveld in een tunnel ( M5 ) een stuk of 5 invoegstroken in een tunnel, wie verzint zoiets.
Nee, ben blij dat we in het noorden zitten, een file hier in Mackay betekent dat je 5 minuten later thuis bent.
Wel nog even bij de dutchshop in Smithfield geweest en een paar dozen frikandellen opgepikt. Ter plekke ook een genomen, maar die was volgens mij klaargemaakt in een koekenpan.
Donderdag avond eerst een frituurpan aanschaffen, dat wordt genieten komend weekend.

groetjes Johan

Back