't winkeltje - wanneer zijn ze open?

charlesk

New Member
Ik heb een paar weekjes paternity leave en was van plan om een bezoekje to maken bij 't winkeltje. Ik heb op Google gekeken, maar ze hebben blijkbaar niet een website. Heb ze ook geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor.

Zodat ik niet dure benzine voor niks verbrand weet mischien iemand of ze elke weekdag open zijn, en kan ik daar bevroren kroketten en frikandelen krijgen?

alvast bedankt

Charles
 
Hey!

Geen idee....weet wel dat ik er een keer op een Zondag voor een dichte deur heb gestaan :smile: maar hier is het nummer & adres: The Dutch Shop ('t Winkeltje) Shop 8, 1150 Beaudesert Road, Acacia Ridge Phone 3277 4869. Misschien hebben ze wel een antwoord apparaat met info.??

Succes met de kroketten
Syl

Sorry....ben ik weer...........zie dat je al hebt geprobeerd te bellen :oops: eh...misschien om een uur of 10 bellen? Onze kiddies zitten er schuin tegenover op schaatsles (op donderdag) maar hebben nu even vrij anders had ik het even kunnen checken.
 
[quote author=Syl link=topic=8986.msg120064#msg120064 date=1214384065]
Hey!

Geen idee....weet wel dat ik er een keer op een Zondag voor een dichte deur heb gestaan :smile: maar hier is het nummer & adres: The Dutch Shop ('t Winkeltje) Shop 8, 1150 Beaudesert Road, Acacia Ridge Phone 3277 4869. Misschien hebben ze wel een antwoord apparaat met info.??

Succes met de kroketten
Syl

Sorry....ben ik weer...........zie dat je al hebt geprobeerd te bellen :oops: eh...misschien om een uur of 10 bellen? Onze kiddies zitten er schuin tegenover op schaatsles (op donderdag) maar hebben nu even vrij anders had ik het even kunnen checken.
[/quote]

Bedankt Syl.

Ik zal ze morgen weer opbellen. En mischien rij ik tog maar vlug langs - zo ver is het ook niet weer.
 
ze zijn bijna iedere dag open, en zaterdag tot 3 uur geloof ik, dit kan ook 2 uur zijn.

ze hebben daar inderdaad frikandellen en kroketen.

de groeten en veel sucses

Hein
 
Volgens mij elke dag open tot 5 of 5.30. Zaterdag geloof ik 4 uur. Zondags gesloten. Maar de frituur (voor een frikandelletje speciaal of broodje kroket) gaat geloof ik rond 1 uur uit............wat neerkomt op een frikandel speciaal ontbijt voor mij op zaterdag!  :up:

Ja, bergen bevroren kroketten en frikandellen en echte mayo!

Henriette
 
Hallo Charles,

Wij waren ook  op zoek naar de bevroren frikandellen.
Dankjewel nu weer een stapje dichterbij. Bevroren kroketten kunnen we nl. in Lismore bij de SpAR krijgen.

Kaatje
 
Voor alle duidelijkheid, de muisjes was bedoeld als een vraag van mij want ik heb binnenkort ook blauwe nodig.
Weet dus niet of ze ze hebben.
Mocht iemand het wel weten, graag reactie.
 
Ben net terug met ongeveer een kilo drop, een hele grote pot sambal, pittige calve pindakaas, verschillende soorten hagelslag, frite saus en wat andere dingen. Ik had bijna een catering size pak kroketten gekocht, maar jammer genoeg heb je daar een deep fat fryer voor nodig, en die hebben we niet. In de pan gaat dat blijkbaar ook niet. Oh well, heb tog een broodje kroket EN een frikandell speciaal gegeten terwijl ik daar was. Niet goed voor de lijn, maar wel heel erg lekker  :evil:

Jammer genoeg hebben ze echte Berliner leverworst niet. Dat blijkt in heel Australie niet te krijgen. Jammer.

Kaatje - mischien kunnen ze bezorgen als je ze het aardig vraacht? Anders is Brisbane maar een paar uurtjes ver met the auto :)
 
[quote author=Peer link=topic=8986.msg120133#msg120133 date=1214446866]
Voor alle duidelijkheid, de muisjes was bedoeld als een vraag van mij want ik heb binnenkort ook blauwe nodig.
Weet dus niet of ze ze hebben.
Mocht iemand het wel weten, graag reactie.
[/quote]

Hoi Peer

Ja - ze hebben het. Ik ben net terug met een pakje.
 
[quote author=charlesk link=topic=8986.msg120135#msg120135 date=1214447844]
[quote author=Peer link=topic=8986.msg120133#msg120133 date=1214446866]
Voor alle duidelijkheid, de muisjes was bedoeld als een vraag van mij want ik heb binnenkort ook blauwe nodig.
Weet dus niet of ze ze hebben.
Mocht iemand het wel weten, graag reactie.
[/quote]

Hoi Peer

Ja - ze hebben het. Ik ben net terug met een pakje.

[/quote]

Even allebei feliciteren dus? :)
 
[quote author=Annemiek link=topic=8986.msg120189#msg120189 date=1214527795]
[quote author=charlesk link=topic=8986.msg120135#msg120135 date=1214447844]
[quote author=Peer link=topic=8986.msg120133#msg120133 date=1214446866]
Voor alle duidelijkheid, de muisjes was bedoeld als een vraag van mij want ik heb binnenkort ook blauwe nodig.
Weet dus niet of ze ze hebben.
Mocht iemand het wel weten, graag reactie.
[/quote]

Hoi Peer

Ja - ze hebben het. Ik ben net terug met een pakje.

[/quote]

Even allebei feliciteren dus? :)
[/quote]
Dank je, maar moet nog wel een paar maandjes wachten  :up:
 
Voor lekkere berliner en andere leverworst:

Gotzinger Smallgoods, Yatala

Groetjes Lin
 
[quote author=Lin link=topic=8986.msg120252#msg120252 date=1214615238]
Voor lekkere berliner en andere leverworst:

Gotzinger Smallgoods, Yatala

Groetjes Lin

[/quote]

Bedankt! - is de Berliner Leverworst net zo als in Nederland met een wit randje vet om de rand?
 
[quote author=Annemiek link=topic=8986.msg120189#msg120189 date=1214527795]
[quote author=charlesk link=topic=8986.msg120135#msg120135 date=1214447844]
[quote author=Peer link=topic=8986.msg120133#msg120133 date=1214446866]
Voor alle duidelijkheid, de muisjes was bedoeld als een vraag van mij want ik heb binnenkort ook blauwe nodig.
Weet dus niet of ze ze hebben.
Mocht iemand het wel weten, graag reactie.
[/quote]

Hoi Peer

Ja - ze hebben het. Ik ben net terug met een pakje.

[/quote]

Even allebei feliciteren dus? :)
[/quote]

Ja: een jongetje - Willem. Zijn grote zus Freya is flink jaloers :)
 
Hahahaa... Freya is nu niet meer alleen natuurlijk ;)
Gefeliciteerd! Wilde net even op jullie website kijken, maar de link werkt niet :(

sorry voor de off-topic.

Ben nog niet in het winkeltje geweest, maar dat komt binnenkort nog wel.
 
[quote author=Annemiek link=topic=8986.msg120773#msg120773 date=1215397859]
Hahahaa... Freya is nu niet meer alleen natuurlijk ;)[/quote]

Ze is nu een beetje beter, maar ze stompt af en toe nogsteeds boos het huis door.

Gefeliciteerd! Wilde net even op jullie website kijken, maar de link werkt niet :(

Merci! De website heb ik al lang niet meer want ik vond .mac een beetje te duur. Zal de link weg haalen.
Ben nog niet in het winkeltje geweest, maar dat komt binnenkort nog wel.

heh. Gelukkig woon ik niet gek ver van Beaudesert Road want m'n drop en Nasi kruiden die ik laats gekocht had zijn al op. Morgen ga ik maar weer terug :)
 
Charles gefeliciteerd,
Als je gaat zou je dan even kunnen checken over de zaterdagopenings tijden?
Ik lees, 13.00 frituur al dicht en evt. tot 15.00 of tot 16.00
We zitten in de ochtend in Toowoomba en wil even weten of we de frikandellen nog halen?
We zijn dan op weg naar huis, Northern Rivers, Rock Valley.

Groet Kaatje
 
Back
Top