tandpasta

.........waarschijnlijk blijer met een school schrift en een potlood......


Zo'n ramp is het toch ook weer niet van die tandpasta. Als je je favouriete geur, kleur en of samenstelling hier niet kunt vinden of het zit in de verkeerde tube met of zonder schroefdop dan kun je het toch:

- online bestellen
- als kadootje vragen (in grote hoeveelheden) aan vrienden en familie
- je even door de ontwennings verschijnselen worstelen en een andere tandpasta proberen

Groetjes
Syl :)

Komt vast wel goed :up:......je kan je beter storten op het zoeken naar een goede en betaalbare tandarts down under.....
 
Kijk op je tube wie het maakt....Hop op het internet, Zoek de Maker, E-mail, Vind de importeur en voila.....



Er zijn meerdere wegen die naar rome leiden.............
 
[quote author=Syl link=topic=5237.msg67102#msg67102 date=1154674913]
- als kadootje vragen (in grote hoeveelheden) aan vrienden en familie

Groetjes
Syl :)

[/quote]

ha ha  :-D dus dáárom staan ze achter de kassa! Nu snap ik ´m.......
 
Met vragen is niks mis toch? Het is ook geen ramp, maar hier kopen is altijd makkelijker dan over laten komen! Ga ik trouwens ook niet laten doen hoor, tot het oneindige tandpasta over laten komen. Zo gek ben ik nou ook weer niet!
En de tandarts wordt ook al gezocht, gelukkig kunnen we multi-tasken :up:

Nynke
 
Nee hoor Nynke, tuurlijk is er nix mis met vragen :up: :) ik schreef ook maar met een "korrel zout"  (en een snufje serieus heid :)).

Groetjes
Syl :)
 
Even een idee, stuur een mail naar paradontax of elmex met de vraag of zij hun product uberhaupt daar verkopen en zo niet, of er vergelijkbare producten zijn in australie. Vaak krijg je op dit soort vragen snel een antwoord.
Miriam
 
Of... Ik neem aan dat je als je in Australië woont ook naar de tandarts toe gaat. Je neemt natuurlijk een tube mee, en de eerste keer dat je bij je nieuwe tandarts komt vraag je hem even wat de australische equivalent is.
 
:-o Ik vind het nou een beetje flauw worden  :yawn: ; 't is hier geen 3e-wereldland ofzo! Of ga ik hiervoor op de vingers getikt worden...?  :shutup:

Maak vooral een lijstje van alle chemische troep die er in je pasta zit, vergelijk in de supermarket, en koop dezelfde zooi.

We hebben het hier allemaal, geloof het of niet!  :nana:

Ireen
 
[quote author=Eerainuh link=topic=5237.msg67674#msg67674 date=1155305356]
:-o Ik vind het nou een beetje flauw worden  :yawn: ; 't is hier geen 3e-wereldland ofzo! Of ga ik hiervoor op de vingers getikt worden...?  :shutup:

Maak vooral een lijstje van alle chemische troep die er in je pasta zit, vergelijk in de supermarket, en koop dezelfde zooi.

We hebben het hier allemaal, geloof het of niet!  :nana:

Ireen
[/quote]

:thinking:            jij en deze smiley :shutup: :shutup: mmmmmmhhhhhhhh  :lol1: :lol1: :lol1:

Blijf vooral lekker kleppuh zeg!!!!!!!!

:-D Miranda  :-D
 
[quote author=Eerainuh link=topic=5237.msg67674#msg67674 date=1155305356]
Maak vooral een lijstje van alle chemische troep die er in je pasta zit, vergelijk in de supermarket, en koop dezelfde zooi.

We hebben het hier allemaal, geloof het of niet!  :nana:
[/quote]

Dat is nu juist het probleem: in Australie hebben ze geen tandpasta met dezelfde ingredienten als Parodontax (en dus dezelfde smaak).  :angry1:

Ze hebben hier dus veel, maar geen Parodontax! :wink:
 
Maar Lost, dear, hoorde je niet mijn cynische ondertoon?  :evil: Tandpasta's zitten vol met rotzooi, spul dat ik niet in m'n mond wil hebben (de huid onder de tong is de meest snel absorberende huid in je lijf).

En zo heb ik een heerlijke citroensmaak-tandpasta, helemaal organic. Goed om je tanden mee schoon te maken, en daar gaat het maar om.

Maar mensen willen niet weten wat ze aan chemicaliën verstouwen....... sja. Heel jammer.

Ik ga liever gewoon dood :)
 
:-D...........maar wel met schone tanden!!!! Ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand wel heeeel nieuwsgierig wordt naar de beruchte (zoute??) smaak!

Groetjes
Syl
 
Gewoon dood mét schone tanden ja. En schoon ondergoed.

Zoute smaak? Misschien een dubbelzoute drop tijdens het poetsen proberen?
 
Tja ik loop iedere avond voor het slapen gaan ff naar het strand (500 meter) en dan poets ik mijn tanden in vers zee water en heb ik meteen mijn bad voor die dag weer gehad :lol:

Cheers (met stralend witte tanden)

Jan Martijn
 
[quote author=Eerainuh link=topic=5237.msg67742#msg67742 date=1155372602]
Maar Lost, dear, hoorde je niet mijn cynische ondertoon?  :evil:
[/quote]

Jawel hoor :wink:.

Maar ik wil gewoon Parodontax!  :w00t: Lekker smaakje, plantenextracten en super verfrissend (als je eenmaal aan het zoute smaakje gewend bent).
 
[quote author=mariekske link=topic=5237.msg67776#msg67776 date=1155405721]
kan t bijna niet geloven dat er al 3 pagina's zijn besteedt aan het onderwerp "tandpasta"... (haha)
[/quote]

Moet zeggen dat jij daar helemaal gelijk aan hebt Mariekske, blijkbaar is het verkrijgen  van tandpasta toch wel heel belangrijk voor het wel of niet gaan emigreren... :-D :-D :-D
Wat zal er gebeuren als ik een topic over baby voeding ga openen?? is Olvarit ook verkrijgbaar??
Of hoe zit het met Unox? zoals de reclame van Unox laat zien is Evert van Benthem ( nu in canada) dolblij als hij het pakketje met Unox rookworsten uit holland krijgt, tot dat de postbeamte aangeeft niets te hebben ontvangen..
Zijn Unox rookworsten ook verkrijgbaar in Australia? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Geen olvarit - Heinz
Geen UNOX - HANS

Zijn wel altijd blij met een pakketje vanuit Nederland: BRINTA, niets hier te krijgen wat te vergelijken is!!

Groetjes Lin
 
Zouden we bijna op zijn naar pagina nr 4 mbt tandpasta, haha?!!! Flossen is net zo belangrijk allemaal, niet vergeten hoor!!! :wink:
 
Back
Top