tandpasta

[quote author=Lin link=topic=5237.msg67788#msg67788 date=1155418396]
Geen olvarit - Heinz
Geen UNOX - HANS
BRINTA, niets hier te krijgen wat te vergelijken is!!
Groetjes Lin

[/quote]

Goh ik zou bijna zeggen zoekt en gij zult vinden want hier in Perth kan ik alle 3 in 1 winkel krijgen en ik zal komende week wel een ff kijken of ik daar ook Paradontax kan krijgen / bestellen, ik vermoed dat ik wat dat betreft goed niews heb voor de tandenpoetsers, ik kan hier alles bestellen wat ik ook maar wil hebben aan Nederlandse producten, soms duurt het echter ff voordat het hier is.

Komende week zal ik meer info geven over waar het eventueel WEL verkrijgbaar is.

Cheers vanuit zonnig / regen  Perth
 
Oh ja, het is zeker wel te krijgen. Of via de Nederlandse winkel (als iemand die in de buurt heeft) en anders zeker via internet. Ik dacht dat dát juist niet bedoeld werd.

Groetjes Lin
 
De titel van dit topic moet eigenlijk veranderd worden in:

Vergelijkbare supermarkt producten. er is natuurlijk ook het gevaar dat er een slotje op komt.
Okee, nu mijn vraag. Hoe zit het met Cruesli. Mijn dagelijkse krokante ontbijt. Hebben ze dat (geen saaie droge muesli a.u.b.) in Australië?
 
ik koop hier 3 tubes tandpasta bij Action voor 0.99 cent...zitten er nog 3 tandenborstels ook bij.

Volgens mij ligt hier in NL de paradontax achter de toonbank omdat het veel gestolen wordt ivm high worden ervan ofzo.Staat me iets van bij dat dat een poos terug op het nieuws was.
 
[quote author=Inge link=topic=5237.msg67821#msg67821 date=1155459088]
Volgens mij ligt hier in NL de paradontax achter de toonbank omdat het veel gestolen wordt ivm high worden ervan ofzo.Staat me iets van bij dat dat een poos terug op het nieuws was.
[/quote]

Aha... nu begrijp ik waarom ik en velen met mij zo wanhopig op zoek zijn naar Parodontax! :-D
 
He Inge, dat is interessant! Kun je daar iets meer over vertellen???? :-D :-D
Oh ja...................en duidelijk Nederlands product dus.....!!!!!!!!!!!!!!!!
 
[quote author=Lin link=topic=5237.msg67788#msg67788 date=1155418396]

Zijn wel altijd blij met een pakketje vanuit Nederland: BRINTA, niets hier te krijgen wat te vergelijken is!!

Groetjes Lin

[/quote]

Ik heb het nooit gegeten, maar weetbix met warme melk (en suiker) ziet er wel uit als Brinta. Maar aangezien ik Brinta niet zo lekker vind, heb ik het nooit geproefd  :).
Ducee
 
Hiya Ducee

Is prima te doen hoor! In de winter weetbix met warme melk, en in de zomer met koude melk en met een beetje imagination lijkt het in de verte wel een beetje, een klein beetje op brinta.

Groetjes
Syl :)
 
Hey Syl,

Is weetbix ook goed voor je tanden dan? :lol: :lol:
Ik vind deze topix best wel geinig :) :) :)

greetzz

Jan
 
Sorry, sorry Jan....Ik heb de "slechte" gewoonte om off-topic te dwalen..... :)

Happy brushing!
Syl
 
Back
Top