Ten aanzien van visa wijzigingen per 1 september

Ben een beetje in de war met de datum ben nml net terug van vakantie. Op de site staat inderdaad dat ie 2 jaar geldig is, maar misschien is dit geen nieuwe regel? In ieder geval veel succes donderdag, je gaat het vast halen
 
Hoi,

Ik heb inderdaad een academic IELTS moeten doen voor mijn assessment. IELTS 6,5-7-7-8. Gevolgd door positive assessment.

Als er geen verschil gemaakt wordt tussen general en academic kan ik dus beter een nieuwe IELTS gaan doen, de general.  :x
Aangezien deze een stuk makkelijker is, zal ik hierop zeker minstens 7 scoren en behaal ik 10 punten meer.
Juist, toch?  :|

Groetjes,
Teekay
 
Hoi,

Nog een vraag betreffende de wijzigingen per 1 september.
Vanaf 1 september kan ook de general skilled electronisch verstuurd worden. Zou dit sneller verwerkt worden?

Groetjes,
Teekay
 
Ben ik ook benieuwd naar.
Maar je moet waarschijnlijk wel alle documenten opsturen, dus daar gaat een deel van de tijd weer verloren?
 
[quote author=faatje link=topic=7433.msg96900#msg96900 date=1187043148]
op het uitslagformulier staat vermeld dat de test na 2 jaar opnieuw gedaan moet worden, dan is ie toch 2 jaar geldig?? en mijn man is er heilig van overtuigd dat bij de begeleidende brief vermeld stond dat het 2 jaar geldig is (die brief hebben we niet bewaard). Misschien heeft de DIAC een andere eis. Maar als ik het goed lees heb jij pas geleden de test gedaan, dus moet je die brief maar in de gaten houden.
[/quote]

Hoi Faatje,

Voor zover ik het weet gaat het er niet om dat de instantie die het examen afneemt zegt dat het 2 jaar geldig is, maar de ontvangende instantie, dus Australië.....en die zegt 1 jaar bij mijn weten.

Groetjes Miranda
 
Uit de informatie van de link die Tweety hierboven heeft geplaatst haal ik eruit dat de Ielts uitslag tegenwoordig niet ouder mag zijn dan 24 maanden voor de DIAC..per 1 september!:)
 
Back
Top