@Janneke61 Tja, Als je twee derde van een jaar enkel bush bent met mannen begin je toch wel iets te missen .
Dus op een tripje naar belgie indertijd , love happend , en na twee jaar een lange afstand relatie te hebben (die jaren kwam ik tweemaal nr belgie) moest er toch een knoop doorgehakt worden. Ofwel kwam ik terug , zij kon niet omwille van haar kinderen en de situatie waarin ze verkeerde, ofwel de relatie stop zetten. Heb dan besloten maar terug te keren nr belgie . (Is niet de enige reden waarom ik die beslissing heb genomen, er zijn zoveel factoren die een beslissing beïnvloeden . oa De relatie met mn ouders was terug verbeterd en mn zus was in verwachting. En een job zoals ik had, vraagt veel opoffering. Een sociaal leven opbouwen is heel moeilijk. , en 12 uur werken bij 40 graden vraagt ook veel van je lichaam. Ik herinner me een trip , was een afbraak van een mine site in de buurt van Tennant. Dit was zes weken onderbroken werken, 12 uur per dag. Ik was indertijd met de job 10 kilo af gevallen, Dus het is vrij zwaar, niet voor iedereen weg gelegd. Maar het was inderdaad een leuke job in het algemeen en i loved it.
Nu dat de love mij laten zitten heeft en mn zus haar kindje heeft , en ik hier terug alleen in belgie zit, in een land dat ik indertijd heb verlaten omdat ik er gewoon geen toekomst in zie. (om vele verschillende redenen) , waartegen ik Australia zie als een land vol toekomst en mogelijkheden (en ook mogen ervaren heb), begin ik natuurlijk Australia te missen.
Maar terug gaan is niet mr zo evident als de eerste keer. Ik heb hier nu een huis gekocht , waar ik al veel geld en energie heb ingestoken. En verkopen zou een groot financieel verlies zijn. Mn ouders en zus voor de tweede maal achterlaten. En dan spreek ik nog niet over mn eigen gevoelens , het falen en jojo gevoel. Maar ik ben hier volledig aan het afwijken van je vraag. Dit gevoel ligt dichter bij de topic van Jerden, de ene wil terug en de andere niet.
Maar inderdaad het was een interessante en uitdagende job. En momenteel ben ik in onderhandeling met mn oude werk om terug in het bushteam te geraken. Mijn beslissing is nog niet gevallen 0f ik nu terug ga of niet. Maar ik wou weten of deze mogelijkheid kan bestaan. De job is hard en sociaal isolerend maar bied tal van andere mogelijkheden, maar betekent ook dat er andere harde opofferingen moeten gemaakt worden.
Een ding weet ik zeker. Ik ben en blijf een Australiër ongeacht waar ik leef. Als ik maar Australia hoor , slaagt mn hart een beat over.
Ik geloof in Australia. De no-bullshit mentaliteit, de natuur, de mogelijkheden, enz. Het is het land van Oz.
@afterbang , hè, dat lijkt wel Moses, a mate who i worked with.