Tips voor TV-series

Misschien al gezien maar.... Another Country ( docu op SBS on demand ) nog te zien till 18th of Feb. 2021
 
Wakefield (ABC en ABC iView) 8 delen.

Een psychiatrische inrichting met regelmatig plaatjes van de toch echt wel stunning Blue Mountains.
 
  • Like
Reactions: AJ
Geen serie maar film: The Dry met Eric Bana. Nog niet gratis te streamen want is vrij nieuwe film,
maar wij vonden hem goed.
Zag hem op AppleTV staan ja en heb hem in de shortlist gezet. Meende me ook te herinneren dat het in OZ speelde en goede recensies kreeg.
 
Als je wat tijd hebt (in Lockdown bijvoorbeeld)

The Fall

Gratis op SBS on Demand.
3x6 episodes. Eindelijk een serie waar politie alleen in witte pakken de crime scène betreed. De interviews rustig en gestructureerd verlopen. En waar vrouwen rollen minstens zo sterk zijn als de mannen rollen.
 
Als je wat tijd hebt (in Lockdown bijvoorbeeld)

The Fall

Gratis op SBS on Demand.
3x6 episodes. Eindelijk een serie waar politie alleen in witte pakken de crime scène betreed. De interviews rustig en gestructureerd verlopen. En waar vrouwen rollen minstens zo sterk zijn als de mannen rollen.
Is dat die Ierse? Superserie!
 
Als je wat tijd hebt (in Lockdown bijvoorbeeld)

The Fall

Gratis op SBS on Demand.
3x6 episodes. Eindelijk een serie waar politie alleen in witte pakken de crime scène betreed. De interviews rustig en gestructureerd verlopen. En waar vrouwen rollen minstens zo sterk zijn als de mannen rollen.

In diezelfde lijn is The Killing ook heel sterk. Allemaal niet Australisch maar goed. Serie staat op Netflix.
 
The Bridge (originele versie) en The killing beide erg goed. Ik ben groot fan van Scandinavische detectives. Er is ook nog een andere serie welke zich afspeelt in het Fins/Russische grensgebied. Ik kom even niet op de naam, maar deze is ook steengoed.
 
The Bridge (originele versie) en The killing beide erg goed. Ik ben groot fan van Scandinavische detectives. Er is ook nog een andere serie welke zich afspeelt in het Fins/Russische grensgebied. Ik kom even niet op de naam, maar deze is ook steengoed.
@ Tim, bedoel je Shadow Lines?
DNA is ook een aanrader......ook op SBS (on demand).
 
Oops had in dat mega oude filmtopic gereageerd. Moest hier staan. 6 delig...is het dan een tvshow of film? 😜
 


OFX
Back
Top