Tips voor woonplaatsen in Sydney

Kijk even hier http://www.cityhobo.com/ Niet waterdicht, maar geeft wel een leuke indruk van wat voor type mens waar woont. Misschien heb je er wat aan. Kijk ook ff op de site van de british expats, ook veel zinnige info. Succes met je keuze, wij zitten momenteel in hetzelfde proces... valt niet mee. Komt er volgens mij op neer dat we toch moeten gaan 'kijken'.
 
Hi,

Ik woon al een jaar in Dee Why en ik ben hier heel gelukkig. Strand is supertof, toeristen komen hier bijna niet, tenzij op een feestdag maar dan heb je niet de stroom internationale toeristen die je in Manly overspoelen. Verder leuke cafeetjes, winkels op wandelafstand, shoppingcenter (warringah mall) met de bus te bereiken. De verbinding naar de CBD is niet ideaal maar als je voorlopig niet van plan bent om daar te werken en dus tijdens het spitsuur te gaan valt het wel mee. Ik kan van hieruit de bus nemen en ben op 30-40min in de CBD. Op mooie dagen ga ik via Maly met de ferry.

Wel moet je een tijdje rekenen om hier iets te kunnen huren. Er zijn heel veel mensen die op een unit een aanvraag indienen en het helpt als je een paar maand vooraf kunt betalen.

Laat me weten als je nog meer info wilt.

Groetjes,
T
 
Op realestate.com.au kun je ook suburb reviews lezen, ook kun je zien wat er ongeveer woont aan leeftijdsgroepen, religie etc etc.
 
Back
Top