Tips waarborgen dual citizenship voor immigranten op partner- of familievisum

Er is een precedent. šŸ˜Ž Tanya Pilbersek vergeleek hem met Lord Voldemort en toen was zijn antwoord dat tie daar wel tegen konā€¦

Dus zolang ik hem niet een rape excuser noem zit ik goed geloof ik ;) (want daar loopt wel een rechtszaak over)

Volgens mij heeft meneer Dutton deze rechtszaak allang gewonnen... ;)
 
Manlief heeft half december citizenship aanvraag ingediend en kreeg in juni bericht dat hij in Juli geinterviewd/getest kon worden. Hij heeft het zelf uitgesteld naar Augustus vanwege business trip, maar het gaat dus best snel op het moment. Hier geen problemen met verliezen van citizenship omdat wij inmiddels getrouwd zijn (dit was wel een hele goede reden).
 
Manlief heeft half december citizenship aanvraag ingediend en kreeg in juni bericht dat hij in Juli geinterviewd/getest kon worden. Hij heeft het zelf uitgesteld naar Augustus vanwege business trip, maar het gaat dus best snel op het moment. Hier geen problemen met verliezen van citizenship omdat wij inmiddels getrouwd zijn (dit was wel een hele goede reden).
Het gaat nog sneller tegenwoordig, heb de uitnodiging al binnen, met een beetje geluk haal ik Mr Dust nog in ;)
 
Manlief heeft half december citizenship aanvraag ingediend en kreeg in juni bericht dat hij in Juli geinterviewd/getest kon worden. Hij heeft het zelf uitgesteld naar Augustus vanwege business trip, maar het gaat dus best snel op het moment. Hier geen problemen met verliezen van citizenship omdat wij inmiddels getrouwd zijn (dit was wel een hele goede reden).

Dat is best snel ja, ik heb er zelf geen haast mee en begin de aanvraag als ik er zin in heb. Dat kan volgende week zijn of volgend jaar.
We zien het wel.
 
Back
Top