Melvinposthouwer
New Member
Ik ben vol enthousiasme dit forum aan het lezen, dit is eigenlijk precies de weg die mijn vriendin en ik ook willen bewandelen om naar Australië te gaan. Mag ik vragen wat voor studie je bent gaan volgen?Thanks!! Ik zit nu op een studentenvisum en mijn vriend mag als partner mee. Na deze twee jaar mogen we ook nog een post grad visum aanvragen (opnieuw 2 jaar) maar de kans is groter dat we voor die tijd voor een 491 gaan. Als mijn vriend zijn toets gehaald heeft komt hij na drie maanden werken in aanmerking voor dat visum dus er vanuitgaande dat het hier goed blijft voelen gaan we dat waarschijnlijk volgend jaar doen! Volgens mij mag je na drie jaar op het 491 een aanvraag voor een PR doen maar dat is dus voelt nog zo ver weg, dat zien we tegen wel! Voor nu zitten we nog wel even goed gelukkig!
En ben je meteen op dit studievisum Australië in gereisd, of heb je eerst een ander visum aan moeten vragen? want ik neem aan dat de studie niet meteen is begonnen is er een bepaalde tijd dat je voor je studie Australië op dit visum al in mag reizen?