Tony Abbotts name is mud

Gelukkig. Zou vervelend geweest zijn als we het over de inhoud gehad zouden hebben vandaag in Parli. We hebben tenslotte geen land wat dringend bestuurd moet worden...
 
yep. En in dezelfde sessie gaat een discussie, over een rapport over abuse van kinderen in immigration detention, alleen nog maar over dat Abbott het hele rapport naar de prullebak verwijst omdat hij vindt dat er ook zo'n rapport over Labor had moeten gaan (gaat het overigens ook maar dat terzijde). Over de kinderen zelf wordt niets gezegd. Laat staan dat ze het hebben over oplossingen.


@Lamarck : Dan zal dit nieuws je dag wel gemaakt hebben... http://www.canberratimes.com.au/fed...-human-rights-commission-20150213-13du7s.html
 
Hahahaha, maybe the day after?
Hadden jullie toevallig nog die speech voorbij zien komen van TA nadat Julia Gillard in 2012 zo'n zelfde spill had meegemaakt? Hij vond dat ze moest aftreden...
 
Yep, klopt. Bijna exact dezelfde situatie. Geloof dat Bill Shorten (labour) de zin van TA kopieerde na de spill. Maar ja, nu geldt dat natuurlijk niet hé. Want Tony startte maandag met good government. Eerste debat was niet echt een succes. En oh ja, laat ik de Party Whip ook maar ontslaan. Nee, is geen wraakactie hoor....

Als je wilt weten wat een Whip doet:
A whip is an official in a political party whose primary purpose is to ensure party discipline in a legislature. Whips are a party's "enforcers," who typically offer inducements and threaten party members to ensure that they vote according to the official party policy.)

Goh, waarom wordt die in de week van de spill ontslagen als het geen wraakactie is...
 
Die kiezers kan-ie wel afschrijven dus.....
Niet erg eeeh.... 'politiek',.... zal ik maar zeggen:D
 
Ik heb m'n spaargeld de afgelopen maanden wel flink zien stijgen in Australische dollars... Wel handig als je nog die kant op moet, maar vervelend als je er al bent I guess.
 
Ben wel bang dat de Libs nu alle ellende in de schoenen van Tony schuiven en dan met een grijns weer de kiezer binnen halen. "Nee, wij zijn de good guys. Tony was een ei, maar wij zijn cool"

Zeg niet dat Labour lieverdjes zijn. Maar erg 'groen' en 'long term' zijn de Libs niet.
 
Ben wel bang dat de Libs nu alle ellende in de schoenen van Tony schuiven en dan met een grijns weer de kiezer binnen halen. "Nee, wij zijn de good guys. Tony was een ei, maar wij zijn cool"

Zeg niet dat Labour lieverdjes zijn. Maar erg 'groen' en 'long term' zijn de Libs niet.
Ik deel je zorg. Maar alles is beter dan de extreme ideologie van Abbott. De ideolgie van alles afbreken wat modern en progressief is. Turnbull is veel meer in het midden en was volgens mij altijd voor een ETS. En volgens mij ook meer capabel op het gebied van economie. We zullen het gaan zien.
 
Back
Top