yep. En in dezelfde sessie gaat een discussie, over een rapport over abuse van kinderen in immigration detention, alleen nog maar over dat Abbott het hele rapport naar de prullebak verwijst omdat hij vindt dat er ook zo'n rapport over Labor had moeten gaan (gaat het overigens ook maar dat terzijde). Over de kinderen zelf wordt niets gezegd. Laat staan dat ze het hebben over oplossingen.
Is toch ook niet echt de doelgroep van de Liberals...Die kiezers kan-ie wel afschrijven dus.....
Niet erg eeeh.... 'politiek',.... zal ik maar zeggen
Ik deel je zorg. Maar alles is beter dan de extreme ideologie van Abbott. De ideolgie van alles afbreken wat modern en progressief is. Turnbull is veel meer in het midden en was volgens mij altijd voor een ETS. En volgens mij ook meer capabel op het gebied van economie. We zullen het gaan zien.Ben wel bang dat de Libs nu alle ellende in de schoenen van Tony schuiven en dan met een grijns weer de kiezer binnen halen. "Nee, wij zijn de good guys. Tony was een ei, maar wij zijn cool"
Zeg niet dat Labour lieverdjes zijn. Maar erg 'groen' en 'long term' zijn de Libs niet.