Totaal vernieuwde Wie Woont Waar!

Lost

Administrator
De Wie Woont Waar is compleet vernieuwd! Maluka is zo vriendelijk geweest om mijn spagetti-code te herschrijven en nieuwe functionaliteit toe te voegen aan de WWW. Je kunt nu je eigen pin verwijderen en opnieuw plaatsen. De kaart kan, net zoals de oude versie, alleen bekeken worden door forumleden. Als je jezelf nog niet op de kaart hebt gezet (schande!) dan is dit een goed moment om dat alsnog te doen. Als je sinds je je pin op de kaart hebt gezet verhuisd bent, dan kun je nu je pin verwijderen en opnieuw plaatsen. Met andere woorden: bezoek de WWW (Portal > Leden > Wie Woont Waar).

Maluka, hartstikke bedankt! :up:
 
En meteen al een bugfix onderweg.

Niet alle markers werden in Safari getoond, maar wel in Firefox. Oplossing is al verstuurd. Moet alleen nog geupdate worden.
 
ik ben net naar het WWW topic gegaan, maar ik zie niks waar ik mijn stad kan pinnen hoor.. Doe ik iets fout, of klopt er iets nog niet?
groetjes
 
Hoi meneer lost en maluka

Allemaal leuk maar ik zie in Nederland maar 4 personen terwijl toen ik mijn pinnetje zette het er veel meer waren.
Hoe zet ik nu een pinnetje neer, ik lees alleen maar hoe dat je kunt verwijderen.

Groetjes Kees
 
@Gwen:

Er schijnt een probleem te zijn met Internet Explorer versie 8 en lightbox. Dit kan verholpen worden door de compatibiliteitsmodus aan te passen naar een oudere versie van Internet Explorer. Maar heb alleen geen idee waar je dit moet zoeken.

@krokkie:
Er is een bugfix onderweg naar Lost voor het niet tonen van alle markers. Als deze bugfix is toegepast, dan zou je alle markers weer moeten zien.
 
Allereerst Gwen:  :up: voor het niet gebruiken van IE

Helaas heeft Google nog niet deze browser uitgebracht voor OSX (tenzij je van broncode compileren houdt) dus kan het daar niet mee testen.

Bedankt Gwen voor het helpen testen met Google Chrome :)
 
Gecheckt en getest, het werkt okay :up:

Sta als enige ver boven iedereen  :cry:
dicht bij de Noorderzon :smile:

Jack :evil:
 
Als ik zie hoeveel ballonnetjes nog in NL/B staan, dan staat OZ nog een aardige invasie te wachten  :grin:
 
Er staan trouwens ook ballontjes tussen die niet kloppen (als je goed kijkt zie je in duitsland/frankrijk ballontjes staan van mensen die (nog) in NL wonen...
 
Ja, ik ben op mijn goede plekje nu  :grin:
2.gif
 
[quote author=alieNL link=topic=10048.msg138971#msg138971 date=1242912235]
Er staan trouwens ook ballontjes tussen die niet kloppen (als je goed kijkt zie je in duitsland/frankrijk ballontjes staan van mensen die (nog) in NL wonen...
[/quote]

Klopt, als je niet genoeg inzoomt voor het plaatsen van de marker, dan lijkt het alsof je je marker wel plaatst in Nederland, maar dan toch wordt die ergens in Frankrijk/Duitsland geplaatst.
Deze personen kunnen alleen zelf de marker verwijderen en opnieuw plaatsen. Als ze niet meer actief op het forum zijn, maar in het verleden wel geweest, dan zullen ze de nieuwe notificatie ook niet gezien hebben en blijven ze dus in principe voor altijd staan.
 
Mijn markertje stond per ongeluk in het bos  :grin:
Heb hem nu maar even precies naar mijn straat verhuist in Tilburg.
 
Ik zal wel weer uit een ei komen, maar heb gisteren een ballon geplaatst waar we nu wonen, maar kon er verder niets mee  :oops:
Dus bij de ballon in Avondale Heights staat niets (als die er al staat)... dat bennuh wij!
 
Even verwijderen en dan opnieuw doen. Als je er vervolgens op klikt (of dubbelklikt) dan kun je nog een 'comment' invullen. Pas wel op, als je te snel achter elkaar klikt wordt het alweer opgeslagen zonder naam e.d. Dit moet je zowiezo doen om je pin op te slaan.
 
mmm, dan moet ik dat maar nog een keer proberen, als ik die ene nog te pakken kan krijgen in het druk bevolkte Melbourne  :lol: :lol:
 
Back
Top