@Krokkie
Das idd Apple Macintosh met MacOSX Leopard 10.5 geinstalleerd...
En Krokkie, op jouw reacties afgaande, zul je niet de moeite hebben genomen om naast de default browser (= Safari) ook nog bijv. Firefox te installeren, of Camino, of Opera of ......
En als je mijn 2e post had gelezen in deze thread had je gelezen dat er een bugfix onderweg was omdat idd in Safari nog niet alle markers getoond werden. Ik heb Lost een bugfix aangeleverd, hij heeft dit geupdate, maar heeft deze update weer teruggedraaid, aangezien nu op een andere browser niet alle markers worden getoond. (weet nog niet welke browser dat is). Op mijn testomgeving draait alles prima op Safari, Firefox, Camino). Als iemand wil helpen met een Windows machine om het daar met Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome te testen, stuur me dan even een PM zodat je de URL kan krijgen van mijn testomgeving. Dan kan ik hopelijk voor die ene browser een oplossing verzinnen. Maar moet dan wel weten welke browser de oorzaak van het probleem is.
@Gwen: Internet Explorer en Chrome zijn niet beschikbaar voor het Apple Macintosh platform. Google is bezig om Chrome op OSX te krijgen en Microsoft heeft de ontwikkeling van IE een jaar of 6 à 7 geleden gestaakt. Het werd nl. niet meer standaard bijgeleverd bij een OSX Installatie en zodanig installeerde geen enkele MacOSX gebruiker achteraf nog Internet Explorer....