Totaal vernieuwde Wie Woont Waar!

Ik zie helemaal geen pin van jullie er tussen staan. Je forum naam komt er nm automatisch op te staan (als je opslaat). En bij alle pinnen staan namen. Ik denk dat je de pin niet hebt opgeslagen (dus dubbel hebt geklikt). Gewoon nog eens proberen zou ik zo zeggen. Bij mij stonden er trouwens maar zo'n 10/15 pinnen in omg. Melbourne.
 
[quote author=George Franciska link=topic=10048.msg139043#msg139043 date=1243002556]
mmm, dan moet ik dat maar nog een keer proberen, als ik die ene nog te pakken kan krijgen in het druk bevolkte Melbourne  :lol: :lol:
[/quote]

Als je ingelogd bent dan zie je boven de Google Map (mits je venster groot genoeg is) ook nog een stukkie tekst. In dat stukkie tekst staat, als er op dat moment een marker van je actief is, een link "verwijderen". Dit verwijderd ook de marker. Je hoeft dan niet eerst in te zoom en te zoeken in Google Maps.
 
In Sydney en Melbourne en Brisbane is het erg druk.
Niet gemakkelijk om de achterliggende aan te klikken.
Is er ergens een inhoudsregister waar de namen en plaatsen genoteerd staan?.

Cheers,

Jack :evil:
 
heb mijn pinnetje ook toegevoegd... Eindhoven de gekste!

(zie wel nog oude pinnetjes. Misschien kun je die opschonen van forum leden die niet meer actief zijn of zo?)
 
Hoe meer je inzoomt hoe specifieker je alles kunt zien (je kunt het pinnetje zelfs op de goede straat zetten). Dus als Sydney en Melbourne e.d. bevolkt zijn, gewoon een beetje meer inzoemen.
 
Hoi

Het zal allemaal wel aan mij liggen maar nu woont alleen luuk nog maar in Nederland.
En in Australie wonen er 3.
Ik zie mezelf niet maar heb me daarna wel succes vol kunnen verwijderen.
Wat doe ik fout?
Ik kan alleen maar op de pagina waar ik mezelf kan verwijderen.

Groetjes Kees
 
@Krokkie: welke browser gebruik je?

Er zitten nog wat compatibiliteitsissues in die nog verholpen moeten worden....
 
[quote author=Maluka link=topic=10048.msg139129#msg139129 date=1243236271]
@Krokkie: welke browser gebruik je?

Er zitten nog wat compatibiliteitsissues in die nog verholpen moeten worden....
[/quote]
Zeg weet ik veel, het is een witte met een appel erop met een hap eruit.

Genoeg info?

Kees
 
O ja, mij staat bij dat mijn zoon er eens iets op heeft gezet dat genoemd is naar een afrikaans beest.
Ik dacht een luipaard of zo

Kees
 
Een afrikaanse internet?  :grin: Waarom download je niet even google chrome of internet explorer dan?
Klinkt misschien moeilijk maar dat valt mee hoor. En anders laat je je zoon helpen  :wink:
 
Het klinkt er naar dat ie een Mac (de nieuwste OS X (besturingssysteem) heet Leopard) heeft met als (standaard) browser Safari. Google is nog bezig met een Chrome voor de Mac. Tegen die tijd heeft Maluka er vast wel iets voor gevonden dunkt mij.  :p

Mijn pinnetje in het noorden staat er ook, sta er gelukkig niet helemaal alleen daarboven geprikt.  :grin:
 
[quote author=Denny link=topic=10048.msg139150#msg139150 date=1243256403]
Mijn pinnetje in het noorden staat er ook, sta er gelukkig niet helemaal alleen daarboven geprikt.  :grin:
[/quote]

haha idem voor mij..  :grin: maar het is nog steeds behoorlijk leeg in 't noorden.  :-(
 
@Krokkie
Das idd Apple Macintosh met MacOSX Leopard 10.5 geinstalleerd...

En Krokkie, op jouw reacties afgaande, zul je niet de moeite hebben genomen om naast de default browser (= Safari) ook nog bijv. Firefox te installeren, of Camino, of Opera of ......

En als je mijn 2e post had gelezen in deze thread had je gelezen dat er een bugfix onderweg was omdat idd in Safari nog niet alle markers getoond werden. Ik heb Lost een bugfix aangeleverd, hij heeft dit geupdate, maar heeft deze update weer teruggedraaid, aangezien nu op een andere browser niet alle markers worden getoond. (weet nog niet welke browser dat is). Op mijn testomgeving draait alles prima op Safari, Firefox, Camino). Als iemand wil helpen met een Windows machine om het daar met Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome te testen, stuur me dan even een PM zodat je de URL kan krijgen van mijn testomgeving. Dan kan ik hopelijk voor die ene browser een oplossing verzinnen. Maar moet dan wel weten welke browser de oorzaak van het probleem is.

@Gwen: Internet Explorer en Chrome zijn niet beschikbaar voor het Apple Macintosh platform. Google is bezig om Chrome op OSX te krijgen en Microsoft heeft de ontwikkeling van IE een jaar of 6 à 7 geleden gestaakt. Het werd nl. niet meer standaard bijgeleverd bij een OSX Installatie en zodanig installeerde geen enkele MacOSX gebruiker achteraf nog Internet Explorer....
 
Hoi Maluka

Ik installeer eigenlijk nooit iets op de computer, het enige wat we doen (mijn zoon dan) is het vernieuwen van de "software" want die wil altijd het nieuwste van het nieuwste hebben op zijn computer en met een beetje geluk doet hij dit ook bij de 3 andere zoals die van mij.
Verstand heb ik er niet van dus ik kijk af en toe wel of het werkt.

Groetjes Kees
 
En zolang het werkt zijn we gelukkig  :grin:

Sorry ik kan je ook niet helpen Mark, wat dat betreft ben ik een
digibeet....of is dat woord ook al verouderd  :lol:
 
Hmm mij lukt het helemaal niet. Volgens mij had ik een pin in Amsterdam Zuidoost een jaar geleden, die kan ik niet vinden. En op deze kaart kan ik niets verwijderen of plaatsen, alleen maar rondnavigeren en kijken. Jammer :( Er staat nog niemand in Broome en dat kan toch niet langer! (we zijn hier nu al ruim een jaar)

Fae
 
@Fae,

Ik zie jouw marker wel staan hoor....dicht bij de Gaasperdammerweg in Amsterdam....

Probeer het venster wat groter te maken, de map is eigenlijk nog iets aan de grote kant.

Je dient wel eerst ingelogd te zijn in het forum, wil je je eigen marker kunnen verwijderen.
 
[quote author=rens link=topic=10048.msg138970#msg138970 date=1242912159]
Als ik zie hoeveel ballonnetjes nog in NL/B staan, dan staat OZ nog een aardige invasie te wachten  :grin:
[/quote]

Er staan nog veel ballonnetjes in NL waarvan ik weet dat die al lang Down Under zitten, de lucky bastards  :wink:
 
Back
Top