Totaal vernieuwde Wie Woont Waar!

Bij ons is alles wel zichtbaar onder Firefox, maar niet onder Safari.
Leuk om te zien!
Kan niet wachten om de pin te verplaatsen... :roll:
de hele familie zit hier in korte broek en T-shirt, en het wordt
me daar toch koud!
Allemaal maar weer omkleden.... :cry:
 
Hi Maluka,
Gelukt! Naar de webpagina, dubbelklikken op de link. Eerst niet gelukt: de kaart was groot in beeld, de website wat donkerder erachter. Ik kon de kaart niet manipuleren, ook de grootte niet. De site erachter kon ik niet aanklikken/activeren. Nog een keer proberen.
Toen ik weer probeerde de kaart te openen maar nu met openen in een nieuw venster kwam ie goed in beeld. En wie zegt dat vrouwen slecht navigatiegevoel hebben? Ik plaatste de pin globaal in de wijk waar ik woon terwijl ik geen straten kon zien nog ivm nog beperkte zoom... en je raadt het: ik heb hem spot on neergezet, alleen aan de overkant van de straat dus het huis van de overbuurman. Ha!
Zo, nu zijn we ook op Xpdite thuis.
Dank je Maluka en Louw, leuk zo een overzicht.
Groet, Fae
 
De grootte van de map is eigenlijk iets te groot nog voor veel schermen. De meeste mensen gebruiken waars. nog een beeldresolutie van 1024 x 768 pixels. Als de map dan 800 x 600 pixels groot is heb je dus effectief 768 - 600 = 168 pixels over. EN als ik het me goed herinner moet in die 168 pixels dan ook nog de menubalk, knoppenbalk van je browser in. Dan heb je te weinig beeldscherm over om de tekst boven de map nog te kunnen zien.

Maar mooi dat het gelukt is..

@Marijs: klopt idd dat het op Safari nog niet werkt....mijn bugfix om het op safari wel te laten werken schijnt weer voor problemen te zorgen voor Firefox en Internet Explorer 8 (beiden op Windows). Firefox op OSX werkt wel goed met de nieuwe bugfix....

Ik ben nog steeds op zoek naar een vrijwilliger die me wil helpen met het testen van de functionaliteit op IE8 en Firefox voor Windows. Duurt (als het goed is) maar even en via de chatfunctie van Xpdite stel ik dan een aantal vragen of alle markers in de pagina getoond worden op mijn testomgeving. Dus als je wilt helpen, stuur me dan even een PM.
 
Zo ben nu ook digitaal verhuisd van NL naar het mooie Coolum Beach aan de 'sunshine' coast
 
[quote author=bits link=topic=10048.msg139292#msg139292 date=1243473625]
Zo ben nu ook digitaal verhuisd van NL naar het mooie Coolum Beach aan de 'sunshine' coast
[/quote]

Ja, jahhhhh maak ons NL-ers maar jaloers!  :x  :p
 
Onze pin ook toegevoegd.
Wij stonden ook nog in Nederland :|

Ziet er inderdaad goed uit.

grt Jacky
 
Wel leuk! :up:

Misschien ook leuk om de hoofd pagina weer nieuw leven in te blazen met de nieuwe SOL ed?
Laatste nieuws is al oud nieuws. :grin:
 
http://forum.xpdite.net/topic/2714-bestemming-wie-gaat-waarheen/

moest ook even zoeken, maar hier is ie.
wel even geleden dat ie gebruikt is, vraag me af hoe aktueel het is.

groetjes Johan.
 
Hoi Johan,

Haha, die ken ik wel ja (mijn topic:)). Maar er is (was?) ook een wie woont waar.. niet direct op het forum hier, maar via de portal. Daar gaf je dan op een wereld kaart (via google maps misschien?) aan waar je woont (door een 'prikkertje' te zetten).

Misschien dat Lost kan aangeven of ie er nog is...

Over to you, Lost??
 
De Wie Wat Waar is er niet meer. De integratie met het forum werkt niet meer dus ik kan hem ook niet online zetten. Als er behoefte aan is, zal ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
 
Misschien ook leuk om de hoofd pagina weer nieuw leven in te blazen met de nieuwe SOL ed?
Laatste nieuws is al oud nieuws. :grin:
Ben ik het helemaal mee eens. Als er geinteresseerden zijn om mee te helpen met het verzamelen en publiceren van relevante informatie, dan hoor ik het graag.
 
Ik wil best een poging doen hoor, al zal het tijdens de verhuizing wel even stil liggen. :wink:

Lijkt me best leuk zo'n kaart met leden erop. :up:
 
Ik wil mijn steentje ook best bijdragen als daar behoefte aan is.
afro.gif
 
Back
Top