Training & research VISA (402) oude occupational trainee visa

Lucky

New Member
Hoi Hoi!

Ik ben redelijk nieuw op dit forum en hoop dat iemand mij tips kan geven of mijn vraag beantwoorden.

Zal mezelf even kort voorstellen, mijn naam is Lucky, 22 jaar oud en heb in februari 2015 een half jaar stage gelopen op een WH visum in Sydney. Nu zou ik ook graag vanaf augustus/september mijn afstudeerstage willen doen in Sydney.

Mijn vraag is, ik heb geen recht meer op een WH visum, dus mijn enige optie is een training and research visum (402) wat het oude occupational trainee visum is, hoe vind ik bedrijven die sponsor zijn om dit visum uit te geven?

Iemand ervaring met dat visum of kent een bedrijf die het eerder heeft uitgegeven wat ik wellicht kan benaderen?

Ik weet niet zo goed hoe ik moet zoeken en hoe ik aan dit visum kan komen.

Misschien handig om te vermelden, ben opzoek naar een marketing/communicatie stage.

Ik hoor graag als jullie tips hebben hoe ik dit kan aanpakken!!

Groetjes

Lucky
 
Hoi, heb hier geen kennis van en neem aan dat je dit al gelezen hebt ;)

This is a sponsored visa. Before you can apply for the visa, your sponsoring organisation must have applied for or been approved as a sponsor:

  • Occupational Trainee stream: your sponsor nominates you for this visa, unless your sponsor is a Commonwealth agency and is providing the training (in which case no nomination is required).
  • Professional Development stream: your approved sponsor organises a professional development program with an employer from outside Australia, who invites you to participate.
  • Research stream: your sponsor invites you to observe or participate in an Australian research project.

Je vraag is wellicht meer: Hoe vind ik een sponsor?
 
Back
Top