TV

nikk1988

New Member
Beste mensen. Ik heb een vraagje,
heb je in Aussie ook een schotel met nederlandse tv zenders? Want eigenlijk wil ik wel op to date gehouden worden over mijn cluppie Feyenoord!

Groetjes Nikki
 
Je kunt met de schotel BVN ontvangen.
Voor de programma's kun je kijken op www.bvn.nl

Als je echt op de hoogte wil blijven over Feyenoord zou ik in Rotterdam blijven / gaan wonen  :grin: :grin:

Jolanda.
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=9014.msg120567#msg120567 date=1215108761]
Wedstrijden kun je ook live kijken op www.myp2p.eu
[/quote]


:lol: :grin: :up: :cool:
 
De Astra-sateliet die de europese zenders uitzendt staat, misschien helaas, op het noordelijk halfrond gericht.
Alleen BVN wordt door sommige providers uitgezonden, even zoeken dus.
 
oh, oke! want dat vind ik wel moeilijk hoor, die luxe kanalen enso daar dan miss moeten missen! t zal wel niet zo heel erg zijn, maar afentoe heb ik hier in Nl wel een leuke film op filmnets zitten kijken!

Nikki
 
[quote author=nikk1988 link=topic=9014.msg120586#msg120586 date=1215145617]
oh, oke! want dat vind ik wel moeilijk hoor, die luxe kanalen enso daar dan miss moeten missen! t zal wel niet zo heel erg zijn, maar afentoe heb ik hier in Nl wel een leuke film op filmnets zitten kijken!

Nikki
[/quote]
Je hebt daar ook de filmnet-achtige op de schotel zitten, alleen dan de Australische variant :)
 
Ja, wij hebben nu Foxtel, die zetten dan een schotel op je dak en heb je keuze uit diverse paketten o.a. met filmkanalen (lekker geen reclame!)
Er zijn echter ook mogelijkheden om met je eigen schotel allerlei paketten te kopen via andere providers. Op het moment dat je hier bent gewoon even shoppen
 
Hoi Yoog
die schotel van Foxtel moet je die zelf aanschaffen of is die van hun en zit die bij het abonnement inbegrepen?

cheers :up:
 
Hmm, over TV gesproken: Wij hebben géén foxtel genomen. Het kost je nogal wat (basis 35 per maand en dan ontdek je meestal dat je toch nog 1 of 2 andere pakketjes er boven op wilt. Dus reken zondermeer op 50 dollar per maand). Daarnaast vinden we de free-to-air meer dan voldoende voor je dagelijkse TV. Hier in Perth: 7, 9, Ten, ABC, SBS. De eerste 3 zijn wat commercieler dan ABC en SBS. SBS zend ook heel veel 'buitenlandse' films uit (Deens, Zweeds, Nederlands etc). Soms wat grotere films, maar ook echt 'alternatieve' juweeltjes zeg maar ...

Mijn advies: begin sowieso eerst een jaartje gewoon met free-to-air, en denk dan na of je echt iets mist .. :)
 
Via Setanta op Foxtel en via SBS kan je Champions League en UEFA cup wedstrijden zien

Ik hoorde van iemand dat ESPN (ook via Foxtel) live wedstrijden laat zien uit de Nederlandse competitie. (op zondagavond).
 
[quote author=Joep link=topic=9014.msg120643#msg120643 date=1215230189]
Via Setanta op Foxtel en via SBS kan je Champions League en UEFA cup wedstrijden zien

Ik hoorde van iemand dat ESPN (ook via Foxtel) live wedstrijden laat zien uit de Nederlandse competitie. (op zondagavond).
[/quote]

that's what i'm talking about!!!  :up:
 
Hoi Nikki,

Je kunt via internet ook op de hoogte blijven van je club. Ik was net even aan het googelen en ze hebben een eigen internetsite; www.feyenoord.nl Daar staan dus verschillende nieuwtjes op.
Misschien heb je hier zelf ook al aan gedacht.

Misschien hebben anderen nog wel andere tips om feyenoord te kijken.
 
hee heide, ja die site word zo ' n beetje 1000 x oer dag bekeken door mij, maar zou graag de wedstrijden kunnen volgen, en dat kan helaas niet via de site, verder heb ik nog meer feyenoord sites, waar alle nieuwtjes eerder opstaan dan feyenoord.nl , dus ja op de hoote blijf ik wel! maar lief dat je gegoogled heb voor me!


Groetjes Nikki
 
[quote author=Bear link=topic=9014.msg120600#msg120600 date=1215166201]
Hoi Yoog
die schotel van Foxtel moet je die zelf aanschaffen of is die van hun en zit die bij het abonnement inbegrepen?

cheers :up:
[/quote]

De schotel zit standaard inbegrepen.
Of je hebt en schotel of je hebt kabel.
 
De kosten vallen op het moment wel mee. Ze raken de abbonementen aan de straatstenen niet kwijt en ik heb de installatie + materiaal gratis en 3 maanden gratis het duurste pakket. Nu wilde ik goedkoper maar kwamen ze weer met een leuke aanbieding waardoor ik voor het basistarief 2 extra paketten heb. Dus er valt te onderhandelen.
 
Hoi Nikki,

Ik kan me ook voorstellen dat je na zo'n Feyenoord seizoen liever een andere club gaat volgen.

Ik kan je dan www.fctwente.nl aanraden. Deze site heeft binnenkort ook FC Twente TV, zodat je zelfs samenvattingen kan bekijken!  :up:

Cheers Joep
 
Wat zou je dan voor een echte fan zijn.... als het even moeilijk is, ze dan laten vallen....

Nee, ik schat Nikki wel hoger in, die heeft het in haar bloed zitten!
 
Back
Top