TV

Nog even ter verduidelijking.
Er zijn vele draadjes over de Australische TV geschreven, via de search engine kom je ze allemaal tegen.
Foxtel zend dit jaar geen Ned. voetbal uit. Paar jaar geleden voor het laatst. Wel zenden ze Spaans/Engels/Italiaanse voetbal,  rechtstreeks, dus dat is wel middernacht 's morgens vroeg.
Foxtel is per kabel in de steden en per schotel in de country (ruw weg gezegd).
Foxtel abonnement kost min 30 tot max 120 dollar per maand , ligt aan wat je wilt zien.
Ik geloof dat ik 90 dollar p.m. betaal.

BVN, nadat je de schotel hebt aangeschaft (ong. 600 dollar all in) dan kun je voor de rest van je leven alles dagelijks en gratis volgen (zie in NL je tv gids waar BVN programmas instaan, dan weet je precies wat je in OZ verwachten kunt).
BVN zend dus alles 2 x uit per 24 uur, het voetbal is hetzelfde per week als NOS tv (vorig jaar dus RTL), maw je ontvangt exact hetzelfde als dat je voor de buis in NL zit.
Echter zenden ze dit 'smaandags uitgesteld uit vanuit NL en dwz in Australie op de meeste plaatsen dinsdagmorgen.
Hier is al zo vaak over geschreven, dus laat ik het hier maar bij,
cheers
Jan
 
[quote author=nikk1988 link=topic=9014.msg122022#msg122022 date=1216629457]
oei, en dan hebben we nog el -ahmadi van jullie overgenomen.,... ouch! :evil:
[/quote]

misschien eindigen jullie dit jaar dan wel bij de eerste 5! ;)

on topic: De Socceroos spelen op 6 September weer een oefenpotje tegen Oranje, dus toch weer wat Nederlands voetbal op TV.
 
Wat ben je toch een lekker ding :grin:

Wij kunnen straks toch ook bv de Olympische Spelen in Peking zien wanneer deze worden gespeeld!

Of dacht je dat er na de wedstrijd iemand met een videoband onder zijn arm in het vliegtuig springt .....

Alleen op wat andere tijden, maar dus net zo goed live!
 
yeah!  :grin:

En ja, ik wete het, ben zo knap :p ahum hahaha
en dan te bedenken dat ik maar 1 goeie vriend heb en de rest in real life m niet aardig vind, en apart enso, teriwjl ik hier de grootste lol beleef!

Maar wat kijken jullie dan Zoal op tv in aussie?
 
Hoi Nikki,

Je hebt hier in Australie een beetje dezelfde series als in Nederland, zoals Bones, alle CSI's, NCIS, Numbers, Greys Anatomy. Ook de real-life dingen zoals Big Brother dat net afgelopen is, So you think you can dance en niet te vergeten het footy; wat ik zelf een stuk spannender vind om naar te kijken dan het Nederlandse voetbal.

Groetjes Lisette
 
Wij kijken (o.a.):
- Medium
- Nieuws
- TOP GEAR!!!
- Films (ook op SBS diverse ' kleine'  films uit allerlei Europese landen)
- Farmer wants a wife
- Spooks
- Silent Witness
- Prison Break
- Dancing with the stars
- ...
 
Wij kijken:
  • The Simpsons
  • Southpark
  • Border patrol
  • Nieuws
  • Top Gear, alhoewel dat nu nog oude/bekende afleveringen zijn[li]

En een paar weken terug ook het EK en nu dan de Tour de France. Verder is sport bijna alleen maar footy (en dan meteen heel veel).

Groetjes,
Ben
 
- Big brother
- so you think you can dance Australia
- Idols
- The great outdoors ( en andere vakantie programma's )
- Australia's funniest home video
- CSI
- Films

Groetjes Jolanda. ( bijna hetzelfde als in NL alleen zonder ondertiteling )
 
[quote author=Wilsil link=topic=9014.msg122381#msg122381 date=1216889820]
zoals Big Brother dat net afgelopen is

Gelukkig wel ja.
En hopelijk gaan ze er mee kappen.
[/quote]

Je moet het ook alleen af en toe kijken en niet iedere dag.

Jolanda
 
we kijken meestal,.. als we er aan denken:
- Gorden Ramsey zooi
- Jamie oliver zooi
- Prison Break
- CSI
- the amazing race
- law en order svu
-the closer.
- en als we het niet vergeten: Better Homes and Gardens
- zo nu en dan: The Footy Show "AFL"  :up:

MAAAAAAAARrrr vanaf volgende week Foxtel :cheer: :cheer: :cheer: Eindelijk weer Discovery channel, verschillenden soorten zelfs :lol: Ondanks de velen herhaling keken we in NL toch het meeste naar Discov....  :up:
 
[quote author=jolanda b link=topic=9014.msg122386#msg122386 date=1216894763]
zoals Big Brother dat net afgelopen is[/quote]

:cheer: :cheer:
 
Back
Top