TV

[quote author=Sacha link=topic=9014.msg121086#msg121086 date=1215685807]
Wat zou je dan voor een echte fan zijn.... als het even moeilijk is, ze dan laten vallen....

Nee, ik schat Nikki wel hoger in, die heeft het in haar bloed zitten!
[/quote]

And that's just the way it is!
 
[quote author=Sacha link=topic=9014.msg121123#msg121123 date=1215709741]
Ja... blijft toch altijd een beetje "wij" tegen de rest van de wereld.... :up:
[/quote]

Het feyenoord legioen 1 grote familie!
 
[quote author=Wilsil link=topic=9014.msg121136#msg121136 date=1215734877]
Feye-wat?
Kun je dat eten?  :evil:
[/quote]

Nee, daar kan je van alles mee schoonmaken en uitschakelen ;) en dan heb je nog ajakkes, en die maakt de vlekken, dus maak je dat met Feyenoord weer schoon!  :cool:
 
[quote author=Wilsil link=topic=9014.msg121147#msg121147 date=1215750107]
Het feyenoord legioen 1 grote familie!

Dat noemen ze nu incest.
[/quote]

Incest? Nee, gewoon vele mensen die 1 zijn, die niet zomaar opgeven en opkomen voor elkaar! :cool: :up:



[move]FEYENOORD!!! [/move]
 
Wat heb ik toch een fantastische baan! Zal het straks nog gaan missen...

Mocht vandaag even in het heiligen der heiligen staan... op de middenstip van de Kuip! Gistren heeft Doe Maar in de Kuip gespeeld en wij leveren de uitzendkrachten die de rommel mochten opruimen na afloop. De nachtploeg was net klaar, maar in de dagploeg misten er wat mensen hun werkschoenen. Dat vind ik dan natuurlijk helemaal geen probleem om even langs te brengen  :grin:

Nikki, heb onze tempel de groetjes van je gedaan!
 
Die middenstip jatten ze toch regelmatig?

Ach, voetbal. Sinds het zo commercieel geworden is vind ik er niets meer aan.
 
[quote author=Sacha link=topic=9014.msg121165#msg121165 date=1215762125]
Wat heb ik toch een fantastische baan! Zal het straks nog gaan missen...

Mocht vandaag even in het heiligen der heiligen staan... op de middenstip van de Kuip! Gistren heeft Doe Maar in de Kuip gespeeld en wij leveren de uitzendkrachten die de rommel mochten opruimen na afloop. De nachtploeg was net klaar, maar in de dagploeg misten er wat mensen hun werkschoenen. Dat vind ik dan natuurlijk helemaal geen probleem om even langs te brengen  :grin:

Nikki, heb onze tempel de groetjes van je gedaan!
[/quote]

Whaaa dat is vet!!! Ik ben zooooooo jaloers ;)
Maar waarschijnlijk als alles doorgaat met Aussie, en ook zo snel, dan zit ik met mijn seizoenskaart... want die had ik aangevraagd voor dit jaar!
Dan verkoop ik m wel door...wel met pijn in me hart trouwens!

[quote author=Wilsil link=topic=9014.msg121166#msg121166 date=1215762206]
Die middenstip jatten ze toch regelmatig?

Ach, voetbal. Sinds het zo commercieel geworden is vind ik er niets meer aan.

[/quote]

Hoe commercieel het ook word, voetbal blijft een leuke sport, zoals Feyenoord mijn clubbie altijd zal blijven!
 
He Nikki,

Je zou ze wel eens langzaam aan kunnen gaan vergeten als je eenmaal het footy hier hebt geproefd ... :). Dan is het voetbal maar een spelletje voor watjes hoor ...
 
Nee man, Feyenoord blijft in mijn hart zitten, ik ben tussen de Kuip en Ahoy in geboren, dus het zit gewoon in mijn bloed. misschien helaas voor jullie!
 
Woon je trouwens nu ook nog in Rotterdam? Ik werk nl. tussen Ahoy en de Kuip in (Zuidplein). Kan dan zomaar zijn dat ik je wel eens voorbij heb zien komen  :wink:
Sas
 
[quote author=Sacha link=topic=9014.msg121205#msg121205 date=1215801872]
Woon je trouwens nu ook nog in Rotterdam? Ik werk nl. tussen Ahoy en de Kuip in (Zuidplein). Kan dan zomaar zijn dat ik je wel eens voorbij heb zien komen  :wink:
Sas
[/quote]

Helaas niet! ik was daar mijn eerste levensjaar al weg, me pa wou weg daar, ( hij is een ajacied...  :oops: )
Woon in Bruinisse in Zeeland..
En wel vet dat je daar werkt joh!
 
Echt geweldig, dit weekend dubbel feest: Uitzendkrachten naar de Kuip voor Doe Maar en naar Ahoy voor North Sea Jazz en ik maar opkomstcontroles uitvoeren!!! Slecht leven....
 
Ik dacht dat dit topic over TV ging, maar nu gaat het over voetbal(clubs). Graag weer terug on topic (ook al is het kletsdoos), open anders een nieuw topic. Zo wordt het natuurlijk een zooitje  :up:.
 
sorry!! Tja het ging over dat ik feyenoord niet wilde missen op tv, en toen kwam het ervan!
dus mijn schuld, sorry!

Maargoed, wat kijken jullie graag op tv in australië??
:tvhorror:

Groetjes , Nikki
 
Ik kijk juist liever niet naar Feyenoord op de Australische TV. Ik kijk veel liever naar Twente.  :evil:
 
Back
Top