tweede jaar W&H Visa

Janneke010

New Member
Hoi,

Inmiddels woon ik alweer zo'n 6 maanden in OZ waarvan 5 in Perth. Ik wil heel erg graag hier blijven (Heel erg graag!!!) Daarom ben ik op zoek naar de beste manier om dit mogelijk te maken. Een sponsorship zou het meest ideaal zijn en ik vroeg me af of iemand in WA ervaring daar mee heeft en me misschien zou kunnen helpen. (Tot nu toe is het nog niet zo gemakkelijk als ik had gehoopt).
Daarnaast is het regional-work ding een goede optie om nog een jaar aan mn verblijf vast te plakken. Vervelend is alleen dat de meeste van die banen onbetaald zijn omdat je kost en inwoning krijgt. Aangezien ik hier nu net een beetje mn draai heb gevonden (en een huis!) wil ik die niet weer meteen opgeven. Dus als mensen een plek in WA weten (liefst zo dicht mogelijk bij Perth) waar ze betalen voor farm work laat het me alsjeblieft weten :) Alle tips en trucs over een zo'n lang mogelijk verblijf (om vervolgens een pr aan te vragen) zijn welkom!

Dank je wel!
 
Last edited:
Hoi janneke,

Als je me even pm't geef ik je mn nummer, of we kunnen keer n bakkie doen ergens. Ik heb mijn farmwork gedaan in WA en ga dit jaar mijn 2e whv aanvragen (nu in perth op eerste whv). Ik ben aan het werk dus kan geen lang verhaal typen, vandaar.

Groetjes Gwen
 
Back
Top