Uitdagingen in OZ?

[quote author=Wilsil link=topic=7379.msg99622#msg99622 date=1190160208]
Bennie, ze rijden hier niet zoals in NL.
Ik vind dat ze hier veel slordiger rijden, minder oplettend en zeker minder rekening houdend met ander weggebruikers.
Misschien komt dat omdat ik in Perth zit en is het buiten de stad beter.
Ritsen kennen ze niet. Je komt gewoon met twee auto's aanrijden op een weg die een baans wordt, en diegene die het meeste durft gaat voor. Dus lekker motorrijden is er in de stad niet bij.
[/quote]
Deels waar idd,.. ik kan me daar zeker aan storren als ik in de bus van de zaak rijdt.

Maar op de motor kan ik nou niet echt veel verschil merken. Sterker nog in Adelaide is het zelfs makkelijker rijden. Meesten is 3 baans recht door wegen met 5001 stoplichten. Als ik naar huis rijd moet ik geloof ik maar 4 keer de bocht om  :x :cry: Ik rijd elke dag motor gem. 150km p/w. [size=8pt]Nog niet veel maar daar gaat verandering in komen :evil:[/size]
Ja ik mis het prachtig wegen net van Holland wel!!!! :cry:. Mooie knooppunten, klaverbladen en polders. Dat kennen ze hier in SA helemaal niet. Daar in tegen heb ik de heuvels erbij gekregen. Maar om eerlijk te zijn vind ik kwa motor rijden de tin top piloten even slecht opletten als in Nederland.

Helaas is het voor kruipen in de file verboden hier. Ik heb mijn eerste waarschuwing al binnen. Meneer de agent zij wel dat zij de meeste keren de anderen kant op kijken maar die dag kon dat ff niet... Lang verhaal kort.
Ik had mijn motor in de zijkant van een auto geparkeerd. Fout lag bij de tegen partij. Maar ik heb wel een notitie gekregen... whatever that means.. Elke ochtent naar me werk op de motor en ik kruip nog steeds naar voren,.. notitie of niet... :police:  :p  Wel iets minder nu. Bear die sluit nu netjes achter aan als er minder dan 5 autos voor me staan maar ik wordt er helemaal :doofywave:

Blij als ik straks buiten de stad woon..
 
Nou lang leve de notities!
Ik heb hier nu al 3! bekeuringen gekregen voor situaties waar meer een waarschuwing op zijn plek was...

Ze zijn hier dol op schrijven! :police:

Gr Lin
 
Cool wereldbolletje Roosters! Knopje ontdekt?

Knopjes, knopjes, knopjes archhhh knopjes...

Heb u video eahhhh  :eek:utraged:  :monkey:  :serenade: knopjes knopjes knopjes.

Kan het nie helpe hou van knopjes.  :lol:  :grin:


:eek:fftopic: Sorry moest er ff uit.... verder gaat het wel hoor. Beetje vaak tegen  :wall: dit knopje aangelopen de laatste tijd.


Groetjes The Roosters - Steef
 
Back
Top