Unread posts

Inacar

New Member
Haai!
De 'Show unread posts since last visit' werkt niet (al een tijdje niet meer). Wel als ik zo vanmiddag nog eens inlog, maar wanneer ik het over een paar dagen nog eens probeer, zie ik de laatste nieuwe posts niet. Kan ik daar wat aan doen?

Groet,
Ineke
 
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem al een aantal weken. Soms geeft hij zelfs na een aantal dagen niet kijken: "no unread posts" aan.

Groeten Sander
 
r2d2: ik heb de oplossing....gewoon continue blijven kijken....  :evil:

Hier met Safari kan ik nog niet echt een probleem ontdekken.....
 
Helaas zowel met Firefox, als met Safari. Ik denk ook dat het meer een probleem is van mijn forumaccount. Ach...erg zijn ergere dingen op Aard!  :grin:
 
De tabel in de database die de sessie-informatie bijhoudt bleek wat reparatie nodig te hebben. De gegevens van sommige leden werden niet geupdate waardoor de berichten sinds je laatste login niet juist werden weergegeven. De betreffende tabel is gerepareerd en het zou nu weer moeten werken.
 
I hate to say it... maar t werkt nog steeds niet bij mij. Maar ik gebruik dan ook Firefox. Zal volgende keer eens met exploder kijken...
 
hoi hoi,

Ik heb een ander probleem rondom de unread posts.
Wanneer ik namelijk de website sluit en er nog een heleboel unread posts staan, deze later weer open, dan zijn alle unread posts weg, en zie ik alleen nog maar de unread posts van het moment nadat ik de website gesloten heb...
Kan ik dit ook voorkomen?
Groetjes Bregje
 
Ik heb net even het stof uit de database geklopt. Log voor de zekeheid even uit van het forum, verwijder de tijdelijke bestanden van je browser en log daarna weer in. Laat even weten of het gewerkt heeft.
 
ok... komt de vraag van ons computerwonder...

Hoe verwijder ik de tijdelijke bestanden van mijn browser?
 
Gebruik je Internet Explorer of Firefox?

Firefox:Tools - Clear private data -> alles aanvinken en dan op de 'Clear' knop drukken. Je kunt ook Ctrl+Shift+Delete gebruiken.

IE: Tools - Internet Options - General tab -> klik 'Delete Cookies'. Vervolgens klik je ook even op 'Delete Files'. In het volgende scherm 'Delete All Offline Content' aanvinken en 'OK' klikken.
 
Ben benieuwd of het aan mijn computer ligt ( ik ben meestal op mijn werk ingelogd, en op verschillende computers ) of dat er nog problemen zijn met de unread post, want ik kom er geregeld achter dat ik het een en ander gemist heb, terwijl het niet in mijn unread post staat.

Ook jammer dat wie woont waar nog niet werkt...
 
Ik heb vorige week behoorlijk aan de Wie Woont Waar gesleuteld. De WWW werkte alleen op PHP4 en sinds de XPdite verhuisd is, draait de server op PHP5. Een deel moest dus opnieuw geschreven worden. Alles lijkt weer gewoon te werken en ik ben nu bezig met de integratie in de nieuwe portal.
 
De Wie Woont Waar is weer online:
http://www.xpdite.net/leden

Let op: je kunt de kaart alleen zien als je ingelogd bent op het forum.

Ik heb het toevoegen van een pin aan de kaart niet kunnen testen. Wellicht dat iemand die nog geen pin op de kaart heeft gezet dit kan testen?
 
Pin op de kaart plaatsen lukt, en dan "description" invullen ook, maar de volgende stap: "save & close" werkt bij ons niet..
Groetjes, Francine
 
Toch klopt het niet helemaal met de unread post.....
Ik ben 3 weken op vakantie geweest ( heeeeerlijk ) en zo verwachten een heleboel unread post te hebben, maar not dus.
Als ik gewoon door het hele menu kijk zie ik heel veel post die mij nieuw zijn, maar ze worden niet vermeld bij unread post.
Enig idee Lost? ( euhh doet jou naar eer aan?  :lol: )
 
Heb je je tijdelijke internet bestanden verwijderd en de cache geleegd?

[quote author=Lost link=topic=8819.msg118687#msg118687 date=1212501133]
Firefox:Tools - Clear private data -> alles aanvinken en dan op de 'Clear' knop drukken. Je kunt ook Ctrl+Shift+Delete gebruiken.

IE: Tools - Internet Options - General tab -> klik 'Delete Cookies'. Vervolgens klik je ook even op 'Delete Files'. In het volgende scherm 'Delete All Offline Content' aanvinken en 'OK' klikken.
[/quote]
 
Back
Top