Unread posts

Hoi Lost... ben ik weer....gaat weer over de unread post
Op mijn werk gebruik ik verschillende computers ( oftewel, verschillende werkplekken) dus kan ik niet altijd verder met wat je hiervoor schreef, maar nu even weer iets anders:
Ik wilde net de ongelezen berichten door bladeren, ik klik even op iets anders, en kom ik terug.... en ze zijn allemaal weg!Niks is ongelezen.... terwijl ik toch echt 3 bladzijdes ongelezen berichten had. :-(
 
Hoi Skippie,

Als je 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' aanklikt en drie pagina's met ongelezen berichten hebt, vervolgens de browser sluit en weer opent, dan zijn je 'ongelezen berichten sind je laatste bezoek' weg. Ook als je je browser niet afsluit, weg navigeert van XPdite en dan veel later weer terugkomt, dan kan het zijn dat de server je bezoek als een nieuw bezoek telt. De 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' worden dan ook weer gereset.
 
Oh wat jammer! Maar ok, ik snap hoe het werkt.Dan moet ik maar ff gewoon goed het forum doorlopen om te kijken wat ik gemist heb.

:cool: Ingrid
 
Je kunt ook bij het scherm 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' op de link 'alle ongelezen berichten' klikken. Wellicht dat dat iets helpt?
 
Back
Top