Hallo beste forum lezers,
Ik ga proberen om een lang verhaal kort te houden
Na een heerlijk jaar in de prachtige dandenong ranges van Melbourne hadden we besloten om een huis te gaan kopen, deze hebben we in een jaar tijd behoorlijk opgeknapt. Eindelijk klaar en gesetteld kregen we bericht van zijn werkgever dat ze het bestaande bedrijf willen uitbreiden in Adelaide met de vraag of hij geïnteresseerd zou zijn hier aan mee te willen werken, zou carrière gericht een fantastische
Ervaring zijn. Wij namen deze vraag eigenlijk niet serieus en maakte hier grapjes over. Dat zou wat zijn! Van Perth naar Melbourne en dan naar Adelaide!
Steeds vaker kregen we serieus de kriebels, Adelaide is prachtig en niet onbelangrijk warmer! We zagen steeds meer voordelen en hebben ons huis in 6 dagen tijd, Gelukkig met iets wat winst verkocht! Het klussen is niets voor niets geweest! Gelukkig.
Inmiddels wonen we op 10 min afstand van zijn werk en van het strand, een heerlijk lifestyle gevoel geeft dat! Geen uur meer in de auto voor Chris richting Melbourne City. De kinderen vinden het strand heerlijk en hebben hun draai weer gevonden gelukkig. Wat zijn kinderen toch flexibel, hopelijk hihi en anders hebben ze later wat te bespreken bij de therapeut
. Nee hoor, het is ongelooflijk hoe flexibel ze zijn zolang hun basis sterk is. De jongste zit in year 1 en haar zus zit in year 2. We hebben de sporten paardrijden en dansen gelijk weer opgepakt en ook ik heb hier werk gevonden wat ik goed kan combineren met het gezinsleven. Ik zeg niet dat alles makkelijk is gegaan hoor, misschien vond ik het wel moeilijker om in Cockatoo weg te gaan dan uit Nederland, juist omdat je keihard hebt gewerkt aan een vangnet, sociale contacten, Community ect.... weer allemaal weg! Ook kwam dat " bekende " heimwee gevoel naar Nederland ineens om de hoek zetten. Dus we gaan opnieuw hard werken om het hier weer voor elkaar te krijgen, we genieten ontzettend van SA, wandelen veel met onze meiden in de natuur maar leuke contacten opdoen heeft nou eenmaal tijd nodig.