VERHUIZEN NAAR AUSTRALIË!!!


:p:p:p Dat die banaan nog verkocht mag worden is mij een raadsel.

ja ik weet het, je moet het echt eerst ondervinden voordat je het gelooft. Het gaat zo ongelooflijk snel, dat kun je niet uitleggen.
Daarom zie je ook vrij weinig aussies op het strand tussen 10 en 4 uur.

Dat is dan zeker op het stand van Blackheath, want als wij hier naar de Northern Beaches gaan, dan is het behoorlijk vol. Maar....allemaal onder de parasol of in een tentje.
 
:p:p:p Dat die banaan nog verkocht mag worden is mij een raadsel.



Dat is dan zeker op het stand van Blackheath, want als wij hier naar de Northern Beaches gaan, dan is het behoorlijk vol. Maar....allemaal onder de parasol of in een tentje.

Het was geen Banana Boat, maar Cancer Council. We hebben ook Banana Boat, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik denk gewoon dat de les is dat je geen 6 uur op het strand kan zitten hier ;) Op het strand zelf zaten we wel onder een parasol, maar op het water is het moeilijk om die mee te nemen ;) Tijd om een rashie te kopen.
 
Het was geen Banana Boat, maar Cancer Council. We hebben ook Banana Boat, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik denk gewoon dat de les is dat je geen 6 uur op het strand kan zitten hier ;) Op het strand zelf zaten we wel onder een parasol, maar op het water is het moeilijk om die mee te nemen ;) Tijd om een rashie te kopen.

Als ik veel in de zon ben, dan smeer ik me zo'n beetje elke 2 uur in. En ja, zo'n zwem-tshirt. Ideaal :) En je ziet ze hier dus heel erg veel. Zeker bij kinderen.
Gelukkig geen volle stranden hier :)
 
Wij gebruiken alleen natuurlijke zonnebrand. Die chemische troep die in normale zonnebrand crème zit, wordt door je lichaam geabsorbeerd en is al gelinkt aan huidkanker in onderzoek... Je hebt zon nodig met mate voor je gezondheid. Wij beschermen ons voornamelijk met kleding en soms natuurlijke zonnebrand en kokosolie etc. Ook het eten van veel groente en fruit geeft meer bescherming. De natuur is erg bijzonder! Zelfs in de zeer intense Kimberley zon verbrand ik zelden.

http://theunboundedspirit.com/scientists-blow-the-lid-on-cancer-sunscreen-myth/

http://www.healthnutnews.com/surprising-cause-melanoma-no-not-much-sun/

http://www.nbcnews.com/id/28796417/...auty/t/does-sunscreen-save-skin-or-damage-it/

https://www.google.com.au/amp/s/draxe.com/75-of-sunscreens-are-toxic-what-to-do-instead/amp/

Food for thought?
 
Last edited:
Echt heel erg leuk om jullie ervaringen te lezen! Ik dacht dat het wel mee viel met het verbranden... Ik verbrand nogal snel, dus dat word zeker veel insmeren als ik jullie verhalen zo hoor! Wij komen natuurlijk aan in de winter, maar mijn vader vertrekt volgende week al! Ben benieuwd om zijn ervaringen te horen. :D Hij vergeet namelijk vaak zonnebrand op te doen, dat zal hij dan eerst maar moeten ervaren!! ;)
 
Welkom bij deze bijzondere club.
Interessant om ook de ervaringen vanuit het perspectief van een tiener te horen.
Vind je het niet vreselijk moeilijk om al het bekende achter je te laten omdat je ouders graag weg willen?
 
Ja heel erg moeilijk! Ik kijk er dan ook echt niet naar uit om afscheid te nemen... Als een van ons (broertje, zus, ouders) niet wilde verhuizen, gingen we niet, dus we hebben hier allemaal zelf voor gekozen! Maar het is een geweldige ervaring en wat betreft mijn familie en vrienden, gelukkig is er facetime en gewoon heel hard sparen om elkaar weer te ontmoeten! :up::)
 
Ja heel erg moeilijk! Ik kijk er dan ook echt niet naar uit om afscheid te nemen... Als een van ons (broertje, zus, ouders) niet wilde verhuizen, gingen we niet, dus we hebben hier allemaal zelf voor gekozen! Maar het is een geweldige ervaring en wat betreft mijn familie en vrienden, gelukkig is er facetime en gewoon heel hard sparen om elkaar weer te ontmoeten! :up::)

Heel leuk dat jullie allemaal toch ervoor kiezen om te gaan. Het is toch een hele stap, zeker ook omdat je de familie en vrienden gedag moet zeggen. Maar...Australiers zijn best open, zeker als ze horen dat je een Nederlands accent heb, en voor je het weet heb je weer een hoop nieuwe vrienden erbij!
 
Back
Top