VERTREK ZATERDAG 11 OKTOBER 2008

[quote author=tweety link=topic=6208.msg108022#msg108022 date=1200340924]
Ik heb een positief gevoel over eerste kijkers, ik weet alleen niet hoe dat nou komt :grin:
[/quote]

Hahaha, dat zei ik ook al tegen Martijn  :grin:
Het kan ook zijn kijken, kijken niet kopen  :wink:

We zien het wel...

- huis verkocht: 23 mei 2008

- vlucht geboekt: 11 oktober 2008
- 2 nachtjes singapore in het orchard hotel
- aankomst in Brisbane 15 oktober 2008
- 2 weekjes geboekt bij Allender apartments

Wat moet ik er nog meer vertellen  :lol: ...

Ja zit te balen dat ik nog moet werken tot en met 30 september 2008 terwijl Martijn al vrij is. Hij heeft het geluk dat hij betaald verlof heeft gekregen van zn werkgever tot en met 30 september. Waar hoor je tegenwoordig nu nog zoiets???

Met die link van google maps streetview heel CBD al afgestruind, :smile:.

Vanmiddag alle folders van coles, woolworths en de site van aldi zitten bekijken en de prijzen van de producten op me in laten werken  :grin:.

Ben geslaagd voor mn pedicure examen en heb gister mn diploma opgehaald daar ben ik nu zo superblij mee. Wel erg jammer want ik denk dat ik er niet mee aan de slag kan in Australie. Kan een opleiding tot podiatrist volgen en dan mag ik wel voetjes behandelen en ook steunzolen maken, en die steunzolen maken lijkt me niets. Zodra ik in Brisbane ben ga ik eens een podiatrist lastig vallen en uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. Lijkt me toch wel fijn om te kunnen werken in dit beroep. De opleiding tot podiatrist duurt 4 jaar en dan heb je een bachelorsdegree. Dat klinkt wel interessant die titel. Weet niet of ik het kan opbrengen om 4 jaar gemotiveerd te blijven tijdens een fulltime opleiding. Er is voor mij genoeg uitzoekwerk terplaatse  :|

Heel positief zijn de vacatures die op dit moment openstaan voor welders in Brisbane. Martijn kan direct aan de slag als hij wil.

Fijn dat jullie nu een datum weten van vertrek. Nog 1,5 maand werken en dan mag je al. Het klinkt verder allemaal erg veelbelovend. Heel veel succes met de laatste loodjes hier en alvast een heel goede emigratie gewenst...

Jeminee, als ik dat zo lees, is het bij jullie allemaal gladjes verlopen. Visum gekregen, huis op tijd verkocht, al een appartement in Brisbane gehuurd.
Leuk dat je die online folders bekijkt trouwens.

Hey Femke,

Thanks, jij bent er alweer vroeg bij vandaag, ja nog ff werken [maar het lijkt nog zo lang]. Jij bent het ook weer aan het proberen las ik, nu zal het werkervaringsgedeelte je niet meer in de weg staan.

Hey Noa,

Ja het verliep bij ons wel gladjes maar het koste wel een hoop tijd. Ons eerste contact met onze emigratie agent [M2A] was 3 september 2005, zo lang zijn we al bezig  :smile:. Doordat we hulp kregen van M2A ging het heel soepel. Het had nog veel sneller gekund als wij sneller de gegevens aanleverder bij M2A.

[quote author=Elvis B link=topic=6208.msg123569#msg123569 date=1218358392]
Hey Femke,

Thanks, jij bent er alweer vroeg bij vandaag, ja nog ff werken [maar het lijkt nog zo lang]. Jij bent het ook weer aan het proberen las ik, nu zal het werkervaringsgedeelte je niet meer in de weg staan.

[/quote]

Ik ben inderdaad niet het hele lange uitslaaperstype... Kan me voorstellen, dat zeker op het einde, 1,5 maand nog erg lang lijkt. Toch is het over voordat je het weet. Ik hoop dat we de komende weken nog even kunnen genieten van wat mooier weer dan dat het nu is, dan gaat de tijd ook altijd wat sneller.
Ik ben inderdaad ook weer begonnen, maar voordat ik zal emigreren (echt daadwerkelijk), zijn we minstens anderhalf jaar verder.
Jullie gaan binnenkort al lekker naar Australie (nog twee maandjes en een dag). Dus nog even doorploeteren en dan de droom waarmaken  :up:

Back