VETASSESS - Skills Assessment

YunuS

Member
Hallo allemaal!

Ik ben heel druk bezig geweest voor het verzamelen van alle documenten voor VETASSESS Skills Assessment. Ik heb een Bachelor of Science en ik wil ook op basis daarvan getoetst worden. Nu heb ik ook een MBO (niveau 4) diploma. Alleen bij het invullen van Primary en Secundary school heb ik mijn bassischool en middelbare school ingevuld. MBO heb ik nergens kunnen invullen. Is dit belangrijk? Aangezien ik mijn Bachelor wel heb kunnen invullen. Hoe hebben jullie dit gedaan?
 
Last edited:
Ik DENK dat het minder belangrijk is aangezien je iig je hoogst genoten opleiding opgegeven hebt. Maar wellicht zijn er hier ervaringsdeskundigen!
 
Bedankt. Ik heb het gewoon ingediend met als focus op mijn Bachelor. We gaan zien of dat goed gaat. Met de huidige wachttijden zal dat wel ergens december/januari worden. Als het maar positief wordt 😅
 
Wat fijn. Moest je niet ook engels examen doen voor vetassess?

Nee voor VETASSESS heb je geen Engels examen nodig. Voor een EOI wel. Ik wilde even het resultaat afwachten van VETASSESS. Als het resultaat negatief was, dan zou het Engels examen ook nutteloos zijn. En in eerste instantie dacht ik dat ik hef resultaat pas in december of januari zou krijgen. Priority ging ik niet vanuit, maar met geluk gekregen 😊
 
Last edited:
Back
Top