[quote author=Koengaroo link=topic=1797.msg48891#msg48891 date=1140420140]
Ik neem gewoon een warme chocolademelk... met slagroom... :-D
[/quote]
Ja en doe mij er ook maar eentje om op te warmen. 't Is nog een beetje vroeg voor alcohol al kan ik wel een scheutje gebruiken om wat losser te worden in m'n drama-les die ik straks heb (op school) :lol:.
O, enne welke smaken thee zijn er allemaal? Kan ik vast nadenken wat voor thee ik de volgende keer wil, mocht ik toevallig 's ochtends weer in de buurt zijn .
sneeuw?? wow! wil ik ook wel Hier is het koud, grauw en jakkie.... koud is met sneeuw niet zo erg
Goed... ik ga naar de automaat hobbelen hier... Heb er net al een op, maar zoals Urbanus zou zeggen.... 'nog choco' En mijn plant wil een watertje, dusss......
Heel even snel tussen de lessen door een bakkie koffie om wakker te blijven.
Ehm, doe maar een espresso :coffee:.
Enne als ik naar buiten kijk (ipv in slaap te vallen tijdens de les) ziet het er echt heel triestig uit :cry:.
Kan ik straks weer in m'n regenpakkie naar huis. Wat een weertje in NL...
Ach nog een paar jaar genieten van die regen :-D.
[quote author=Koengaroo link=topic=1797.msg49464#msg49464 date=1140768246]
Zie je wel wordt het toch nog weer gezellig zo, gebak een paar drankjes en voor je het weet is de volgende al weer jarig :-D
Vandaag Jarig Lippie..... :lol: Van harte hoor en ik neem maar weer een :cake: & :cheers: en zo gaan we nog ff door.... :wink:
Gr.Koen
[/quote]
Ik neem er ook eentje .... kheb geen excuus nodig om te drinken :wink:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.