Virtueel Drankje

Met stippeltje stippeltje bedoel jij natuurlijk zwemmen

Nou dat hoop ik dan maar Ton, Sara is niet zo van het overduidelijke, soms heeft ze het over heel andere dingen zoals.................................. kl**tjes...  :evil: :lol:

De laatste tijd niet veel geweest, maar dat komt wel weer

Nou Ton we zijn blij dat je weer van de partij bent  :-D

Proost we  :cheers: :drinking: nemen er nog een paar  :up:

Gr.Koen

[quote author=Ton en Ineke link=topic=1797.msg47392#msg47392 date=1139580652]
[quote author=sarabaes link=topic=1797.msg47385#msg47385 date=1139579084]
[quote author=Koengaroo link=topic=1797.msg47379#msg47379 date=1139578293]

@Sara, dus met veel ijs???? :evil: :evil:

Gr.Koen

[/quote]

Voor mij geen water bij mijn alcohol ... water is voor de vissen om in te .... euh ja ....je weet wel ...  :-D

Sara
[/quote]
Goede keus Sara.
Met stippeltje stippeltje bedoel jij natuurlijk zwemmen.  :lol1: :music:

Gr. Ton
[/quote]

Laat het ons zo zeggen ..... het gaat toch meer naar Koen zijn idee .... Kl**tjes zijn bij nooit ver weg!  :-D

[size=15pt]YIppppppiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee ...... hahahaha..... zie je Zoeteke ikke kent ge al een beetske...[/size] :lol: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:

gr.Koen

Allee Sara, das niet mijne fout, het is de appelsap... ik denk dat ik al een beetje tipsie wordt, ja.  :-D :wink:

En daarbij, ik geloof dat Urb anus ook zo spreekt is het niet??

Gr.Koen

Urbanus spreekt ook dialect ja, maar je zou toch direct door de mand vallen zenne, zo zouden wijle dat ni zeggen !  :wink:

Vul mijn glas ook nog maar nekeer bij, vooraleer je alles zelf hebt opgedronken!  :drink: :drink:

He Jeroen, wat is dat? ik heb er nog nooit van gehoord, dus weet niet of ik pimms op voorraad heb  :|

Ik mag wel uitkijken dat ik niet te hard om Pimm's ga roepen hier, anders zitten ondermeer Jack en Amoz hier straks ook nog aan de bar  :lol: . Nou; kan het alleen nog maar gezelliger van gaan worden  :p
Voor meer over Pimm's zie trouwens deze topic in Kletsdoos; www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3743.180

@ Sara, Ik val zowiezo wel door de mand want ik spreek wel en waarachtig geen vlaams of andere tall onder de rivieren in nederlans  :lol:

@Jean, Sorry mannetje, helaas is Pimms nog niet geinporteerd uit Oz, maar wanneer je de Oude (  :gramps: ) Bartender (TON) eens vraagt misschien dat die nog wel een fleske voor je tevoorschijn weet te toveren.  :up:

Jack en Amoz hier straks ook nog aan de bar 
Gezellie hoe meer zielen hoe meer vreugd  :up:

Gr. Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=1797.msg47428#msg47428 date=1139585705]

@Jean, Sorry mannetje, helaas is Pimms nog niet geinporteerd uit Oz, maar wanneer je de Oude (  :gramps: ) Bartender (TON) eens vraagt misschien dat die nog wel een fleske voor je tevoorschijn weet te toveren.  :up:

Gr. Koen

[/quote]
Koen hou de kroegregels in de gaten, wij schenken hier enkel aan gekroonde personen
en aan personen de gekroont willen worden en dat als zodanig aangeven  :cheers:

Doe mij nog maar een dubbele  :drink: :loldevil:

Nou Ton, geef mij dan maar zo'n Pimmetje  :drinking: of 2.....3......4. Op jullie gezondheid in ieder geval. I'm of course a fan of the bartender(s) in this always pleasant and enjoyable bar/café, go Ton,.....go Ineke.....:humble: :cheer:

Groetjes Miran  :) :) :)

Jean heeft een pm-etje ontvangen.

Koengaroe vroeg om een update betreffende het aantal donateurs. Momenteel staat de teller op 44 :up:.

Helemaal geweldig Louw...  :applaus: :clap: :dance: (eat your heart out Ton.... :lol1: )

Wil je ook wat drinken??? we hebben genoeg hier in het cafe.... :drink: :drinking:

Gr.Koen

Okay dan; eindelijk dan maar toch een kroontje  :happy: :p
Cheers!!!  :drinking:

groetjes,

Jean

Mag je in dit cafe alleen drinken als je een kroontje hebt? Of is iedereen welkom, alcohol of geen alcohol. Ik moet natuurlijk wel oppassen dat ik niet gepakt wordt door de politie als ik nog moet rijden.

:fish:

Iedereen is hier welkom hoor! De gekroonden mogen hier alleen wat méér 'stoefen' (op zijn Belgisch) met ons kroontje dan in andere topics ...  :evil:

En ja, geen alcohol .... misschien dat we nog ergens wel een fles fruitsap of cola hebben staan, tussen al die flessen whiskey, rum en wijn  :wink: .... dus kom maar af!  :cheers:

Sara

[quote author=sarabaes link=topic=1797.msg48521#msg48521 date=1140157877]
Iedereen is hier welkom hoor! De gekroonden mogen hier alleen wat méér 'stoefen' (op zijn Belgisch) met ons kroontje dan in andere topics ...  :evil:

En ja, geen alcohol .... misschien dat we nog ergens wel een fles fruitsap of cola hebben staan, tussen al die flessen whiskey, rum en wijn  :wink: .... dus kom maar af!  :cheers:

Sara
[/quote]  :hi:
Sorry, maar het is wel de bedoeling dat je jezelf hier een beetje ongemakkelijk voelt zonder kroontje  :secret: :police:
Begin in het begin te lezen dan begrijp je waarom  :nana: :loldevil: :music:

Koen, je ziet zelfs vanuit New Zealand blijven wij op de centen letten  :lol1: :lol1:

Groetjes uit benauwd NZ van Ton en Ineke  :up:

Helemaal Top Ton,

Ik ben bang dat Sara er al een paar wijntjes had in zitten toen ze iedereen uitnodigde..... maar ja, iedereen mag natuurlijk een kroontje bestellen of niet Ton?

Hoop dat jullie het naar je zin hebben in NZ, hier is het alleem maar fris en vochtig...!

Ik neem gewoon een warme chocolademelk... met slagroom... :-D

Gr.Koen

Back